چهار هزار گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگان اهدا شد

قشم- هرمزبان – معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با همت خیران و پیگیری آموزش و پرورش استان هرمزگان تعداد چهار هزار گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند و جامانده از تحصیل اهدا شد.

محمد قویدل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش قشم افزود: آموزش و پرورش نیاز به همدلی دارد و حتی یک دانش آموز نباید مشکل آموزشی داشته باشد و همه فرزندان این مرز و بوم بایستی در شرایط یکسان به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد، ادامه داد: در سال 1398 شاخص امتحانات نهایی نسبت به سال تحصیلی قبل رشد پنج برابری داشته است.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: برای اولین بار درصد قبولی استان بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است و این امر نشان از تلاش همه فعالان عرصه آموزش در هرمزگان است.

در آیینی با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار شهرستان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از مدیران شهرستان قشم، حسین دیرباز به سمت مدیر آموزش و پرورش قشم معرفی و از خدمات بهرام پوراشرف مدیر سابق این اداره تقدیر شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید