خبر فوری

برگزیدگان جشنواره تئاتر مونولوگ رودان معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان از  معرفی برگزیدگان اولین جشنواره تئاتر مونولوگ در این شهرستان خبر داد.

نصرالله شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان افزود: این جشنواره پس از سه روز رقابت هنرمندان با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

دبیر اولین جشنواره‌ تئاتر مونولوگ رودان ادامه داد: در بخش پوستر نمایش با تقدیر از طراحی پوستر  نمایش درباره ماندن اثر ریحانه صالحی، لوح تقدیر به محمد باقری برای طراحی پوستر نمایش هزار شماره نامعکوس تعلق گرفت.

شریفی بیان داشت: در بخش گریم، لوح تقدیر به علی اصغر کمالی برای گریم نمایش عروسک جنگی اعطا شد.

وی گفت: در بخش طراحی لباس از طراحی لباس علیرضا ولی زاده مقدم برای نمایش عروسک جنگ و طراحی لباس های فاطیما پشتکوهی برای نمایش شبگرد و تو با من سالسا میرقصی تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان در ادامه با بیان اینکه عنوان سوم مشترک بازیگری این جشنواره نیز به ناصر عابدینی برای بازی در نمایش آنالیز و حدیث زمانی برای نمایش سواری گرفتن از اسب آبی تعلق گرفت گفت: علیرضا ولی زاده مقدم برای بازی در نمایش عروسک جنگی و ریحانه صالحی برای بازی در نمایش درباره ماندن جایزه دوم مشترک این بخش را دریافت کردند.

شریفی اظهار داشت: عنوان نخست بازیگری این جشنواره نیز به زهیر روحانی برای بازی در نمایش تو با من سالسا میرقصی اعطا شد.

وی در پایان افزود: در بخش کارگردانی نیز با تقدیر از علی اصغر کمالی کارگردان نمایش عروسک جنگی، زهیر روحانی کارگردان نمایش تو با من سالسا میرقصی، ریحانه صالحی کارگردان نمایش درباره ماندن و ناصر عابدینی کارگردان نمایش آنالیز عنوان های اولین تا سوم را به خود اختصاص دادند و جایزه ویژه هیات داوران نیز به یسنا زینلی بازیگر نمایش شبگرد تعلق گرفت.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *