۶ میلیارد ریال منابع برای زیرساخت گازرسانی درهرمزگان جذب شده است

هرمزبان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۶ میلیارد ریال منابع برای ایجاد زیر ساخت های گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی در این استان جذب شده است.

ایرج حیدری شنبه شب در چهاردهمین نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری اظهارداشت: تا پایان سال ۱۴۰۰ با اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه گاز رسانی بسیاری از مناطق شهری و روستایی هرمزگان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی اطمینان داد: بیشتر محلات شهر بندرعباس به جز مناطق بافت فرسوده با اجرای کامل طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت گاز استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: برای گاز رسانی به مناطق صعب العبور استان نظیر روستاهای کوشاه احمدی شهرستان حاجی آباد علاوه بر اعتبارات شرکت گاز استان از ظرفیت های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تسریع در گاز رسانی به این روستاها بهره گرفته شود.
حیدری اضافه کرد: تحقق کامل طرح های مصوب جهش تولید استان نیز در بخش گردشگری، حمل نقل ریلی، کشاورزی و بهداشت و درمان با پیگیری دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک با جذب کامل منابع پیگیری و دنبال شود.
وی در این رابطه خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ارتقاء زیرساخت های بهداشت و درمان استان. در کنار منابع دولتی شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید