خبر فوری

«من دیگر ما» هستیم

هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی کتاب و زندگی پیرامون جلد نخست کتاب «من دیگر ما»، نوشته حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی «کتاب و زندگی» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات آیین فطرت حول محور جلد نخست کتاب «من دیگر ما» نوشته حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات کتابخوانی «کتاب و زندگی» از بیستم اسفند ۱۳۹۹ آغاز ‌شده و تا بیستم اردیبهشت‌ ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین جوایز این دوره «کتاب و زندگی» ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد است که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جلد اول از مجموعه هفت جلدی «من دیگر ما» به مشکلات پیش روی تربیت فرزند پرداخته و با شعار «فرزند ما از ما جدا نیست؛ او خود ماست اما در اندازه‌ای کوچک‌تر» سیستم تربیتی اجرایی و مناسبی تعریف می‌کند.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۱۹ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید