خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

همه ی ما باید خود را مدیون خانواده ی معظم شهدا بدانیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در 22 اسفند 1358 اظهار داشت: همه ی ما باید خودمان را مدیون خانواده ی معظم شهدا بدانیم.

وی افزود: اگر خانواده ها بستر مناسبی برای پرورش فرزندانی شایسته و شهادت طلب مهیا نمی کردند ملت ما شهید پرور نمی شد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه باید همواره مقام شهدای عزیز که با تمام توان و با جانشان از اسلام و ولایت دفاع کردند را ارج بنهیم، باید نسبت به خانواده معظم شهدا نیز ارج و حرمت لازم را قائل بشویم و قدر بدانیم.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه در 25 اسفند سال 1366 آن را نمونه یک اقدام ضد بشری با حمایت آمریکا و مرتجعین منطقه دانست و افزود: صدام یک شهر را بمباران شیمیایی کرد و 5000 نفر را نابود کرد اما صدای طرفداران حقوق بشر بلند نشد و هیچ کس هم هیچ کاری نکرد.

حجت الاسلام جهانگیری به وجود آوردن و حمایت از داعش و جنایت های این گروه تروریستی را نمونه دیگری از حمایت آمریکا از اقدامات ضد بشری عنوان کرد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی با اشاره به مشکلات کشاورزان منطقه، خرید تضمینی محصولات را اقدام ارزشمندی دانست و اظهار امیدواری کرد از آغاز فصل کشت سال آینده به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی از مرکز صورت بگیرد تا محصولات کشاورزان روی زمین نماند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید