«عقیق علم»؛ عنوان همایشی با محور مکتب مقاومت

کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شریف با همکاری هیئت الزهرا (س) و هیئت منتظران موعود این دانشگاه، همایش دانشجویی «عقیق علم» را حول محور مکتب مقاومت برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ این همایش با محوریت «جایگاه علم و فناوری بومی در مکتب حاج قاسم» و «علم مقتدر، آرمان مکتب حاج قاسم» و در قالب‌هایی چون؛ مقاله‌‌نویسی، یادداشت‌نویسی، تجربه‌نگاری و گزارش برگزار می‌شود.

نقش علم و فناوری در خنثی‌سازی تحریم، بررسی نسبت علم‌ و فناوری با امنیت ملی، تبیین ابعاد علم مقاومت‌محور و واکاوی جایگاه علم ‌و فناوری در نظام حکمرانی کشور از جمله عناوین موضوعات آثار در محور «جایگاه علم و فناوری بومی در مکتب حاج قاسم»، رستاخیز علمی، مسئولیت پذیری؛ راهکار نهایی، رزمنده‌ بدون مرز، دانشمند بدون مرز و تحقق «ما می‌توانیم» در مکتب مقاومت موضوعات تهیه آثار در محور علم مقتدر، آرمان مکتب حاج قاسم است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا ۲۳ اسفندماه و برای ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰  فرصت ثبت‌نام به نشانی لینک http://AgtSci.ir دارند.

«عقیق علم»؛ عنوان همایشی با محور مکتب مقاومت

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید