پرداخت 10میلیاردریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی در مهریز

سرهنگ علی اصغر سلمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات که با احتساب پرداختی های دیگر طی سالجاری گذشته تاکنون به 30میلیاردریال رسیده به افراد علاقمند متقاضی دارای شرایط در شهر و برخی مناطق روستایی مهریز پرداخت شده است.
وی ادامه داد: طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان مهریز بر حسب ضرورت در زمینه های دام و طیور ، گیاهان دارویی ، صنایع تبدیلی و کشت زعفران و غیره بوده است .
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهریز اظهار داشت: با فعالیت طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی در این شهرستان زمینه فعالیت حدود یکصدنفر در قالب 30 کارگاه فراهم شده است.
وی گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برای خودکفایی ، تولید و اشتغال و قطع وابستگی در برخی عرصه ها است.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7541/ 5054 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید