پیرلو: برناردسکی به خاطر بازی در پست دفاع چپ، لایق همه ستایش هاست

هرمزبان – آندره آ پیرلو به تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی با لاتزیو پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یوونتوس در چارچوب هفته بیست و ششم سری آ، توانست در خانه با نتیجه 3-1 مقابل لاتزیو به برتری برسد. ابتدا یووه 1-0 عقب افتاد اما با عملکرد خوب آلوارو موراتا، آن ها توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند تا در کورس اسکودتو باقی بمانند. آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از این دیدار در مصاحبه با DAZN گفت:
بازی را بد شروع کردیم و با یک پاس به عقب ضعیف، گل خوردیم اما علی رغم داشتن غایبان زیاد، کل تیم، واکنشی قوی نشان داد. نگذاشتیم تمرکز ما از بین برود. سرعت را بیشتر کردیم و این مهم ترین چیز بود. استفاده از سیستم 1-3-2-4؟ به بازی سه شنبه فکر می کردیم و برخی بازیکنان ما مثل کوادرادو و آرتور کم تمرین کرده بودند. می دانستیم این بازی مثل یک فینال است و به همین خاطر آن هایی که در پست های غیرتخصصی بازی کردند، حرفه ای گری بالایی از خودشان نشان دادند و روحیه فداکاری شان را ثابت کردند. مهم ترین چیز در این بازی، سه امتیاز بود. دنیلو؟ او آماده بازی در پست هافبک مرکزی بود و برناردسکی هم به خاطر بازی در پست دفاع چپ، لایق همه ستایش هاست. بازی امشب را حدود بیست دقیقه دیر شروع کردیم و این قابل انتظار بود چون برخی از بازیکنان تازه برگشته بودند و برخی دیگر در پست های غیر تخصصی بازی کردند. این ها برابر لاتزیویی که بازیکنانش سال هاست کنار هم بازی می کنند و کل هفته برای آماده سازی وقت داشتند، مشکل ساز شد.
متاسفانه اخیرا به خاطر مشکلات بدنی و سایر مشکلات، آلوارو موراتا را در اختیار نداشتیم. ویژگی های موراتا با ویژگی های سایر مهاجمان ما متفاوت است و نمی توانیم برای آماده شدن صد درصد او، بیش از این صبر کنیم. اشتباهات کولوسفسکی؟ او مثل یک قهرمان واکنش نشان داد. طبیعی است که در سن 20 سالگی به یوونتوس بیایید، فشارهای زیادی روی شما باشد. کولوسفسکی خودش را به عنوان یک قهرمان ثابت می کند و ذهنیتش قوی است. انتظار چیزهایی عالی از کولوسفسکی را دارم. بازی با پورتو؟ من نسبت به بازیکنان حس خستگی بیشتری دارم و بنابراین من هم باید استراحت کنم. باید رویکرد درستی در این بازی داشته باشیم چون لیگ قهرمانان اروپا، هدف مهمی برای ماست. نمی توانیم سه شنبه اشتباهی مرتکب شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید