خبر فوری

افتتاح طرح‌های ملی بنیاد شهید توسط رئیس‌جمهور

طرح‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با دستور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آیین گرامی‌داشت روز شهید و بهره‌برداری از طرح‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

حجت‌الاسلام  روحانی در این آیین که همزمان با پنجاه و ششمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید بود، 4 طرح درمانی و بیمارستانی، 4 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، 8 پروژه کشاورزی و دامداری، 10 طرح تولیدی و صنعتی و یک گلخانه مدرن هیدروپونیک را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین 15 طرح واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، 8 طرح آماده‌سازی سایت زمین ساخت مسکن و طرح واگذاری یک مجتمع مسکونی 264 واحدی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع 13 هزار 758 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از آنها 4 هزار و 977 فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

امروز همچنین در آستانه 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا، رئیس جمهور از یک جانباز و یک آزاده دوران دفاع مقدس، یک خانواده شهید دفاع مقدس، یک خانواده شهید مدافع حرم و یک خانواده شهید مدافع سلامت تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید