خبر فوری

عرضه میوه شب عید ۲۵ اسفند هرمزگان با نرخ مصوب آغاز می‌شود

هرمزبان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: عرضه میوه شب عید ۲۵ اسفندماه در سراسر استان با نرخ مصوب آغاز می‌شود.

ایرج حیدری عصر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: با هدف تامین میوه شب عید مردم هرمزگان در مجموع  هزار و ۴۰۰ تن پرتقال و سیب در سراسر استان از طریق شبکه های توزیع عرضه می‌شود.
وی بیان داشت: آرامش در بازار مرغ هرمزگان با افزایش عرضه و تشدید نظارت‌های میدانی حاکم است و این ماده پروتینی به فراوانی در دسترس است.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: با افزایش چشمگیر جوجه ریزی و افزایش کشتار مرغ در کشتارگاه های استان روند عرضه مرغ به صورت مستمر برای تامین بازار تداوم می‌یابد.
حیدری ادامه داد: فرمانداران نظارت‌ها در زمینه توزیع آرد را تشدید کنند  تا از هرگونه کمبودی احتمالی در بازار این محصول جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: سهمیه آرد شهرستان های هرمزگان نیز برای جلوگیری از هرگونه کمبود احتمالی این محصول و تامین به موقع نان مورد نیاز مردم استان افزایش می‌یابد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید