رزمایش شهدای مدافع حرم در منطقه عمومی قلعه قاضی بندرعباس آغازشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا سرهنگ علی علی نژاد به هنگام آغاز رزمایش گفت: دراین رزمایش 20هزارنفر از بسیجیان استان هرمزگان شرکت دارند و به مدت دو روز ادامه دارد.
وی هدف از برگزاری این رزمایش افزایش توان نیروهای بسیجی ، افزایش سطح معنویت نیروها ، آموزش روش های روز نبرد و مقابله با آن ها ، مقابله با هر نوع تهدید ، حفظ آمادگی نیروها و حفظ نیروها دانست.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) یادآور شد: سه شهرستان بوموسی با 2 هزار نفر ، کیش با 2 هزار نفر و بشاگرد با 5 هزار نفر به صورت مستقل این رزمایش را برگزار می کنند ، روز اول این رزمایش 11 هزار و 500 نفر و در روز دوم 20 هزار نفر در رزمایش شرکت می کنند.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید