خبر فوری

رویداد ایده گاه کسب و کارهای تولیدی برگزار می شود

هرمزبان – دبیراجرایی رویداد ایده گاه گفت: ایده گاه یک رویداد آموزشی_تجربی است که در آن ایده پردازان و کسب و کارهای در یک فضای رقابتی، ایده ها ویا کسب و کار موجود خود را به متخصصین و فعالین مرتبط با موضوع، داوران و تماشاگران ارائه می دهد.

پارسا شرفی ، با اشاره به اینکه این رویداد توسط دانشگاه خانه نارنجی برگزار می شود، عنوان کرد: این رویداد یک فرصت برای کسب و کارهای تولیدی است که محصولات، خدمات و چشم اندازهای خود را به داوران، سرمایه گذاران و تماشاگران ارائه کنند.

وی با بیان این که “این رویداد، در تاریخ ٢٠اسفندماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: تفاوت این دوره از رویداد ایده گاه، حضور سرمایه گذاران واقعی است، سرمایه گذاران چک نمادین سرمایه گذاری را به کسب و کارها اختصاص خواهند داد. 

شرفی با اشاره به اینکه علت اجرای چنین طرحی، نزدیک شدن و آشنایی با واقعیت بازار کسب و کار است، عنوان کرد:  پس از اتمام روبداد، معرفی به سرمایه گذاران و همکاری ما با کسب و کارهای موجود ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوایز ارائه های برتر به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم مبالغ ٥میلیون تومان، سه میلیون تومان و یک میلیون تومان خواهد بود، اظهار کرد: بهره مندی از خدمات کلینیکی شرکت شهرک های صنعتی نیز به مبلغ ٣٠میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید