انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن کارگردانان مستند

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، تعاملات و همکاری‌های تخصصی این دو مجموعه گسترش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، این تفاهم‌نامه همکاری طی نشستی با حضور بهزاد رشیدی رییس واحد هنر جهاد دانشگاهی و دبیر ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و بابک بهداد و حسن نقاشی رییس و نایب رییس انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند با هدف توسعه همکاری‌های تخصصی مشترک و کمک به سینمای مستند صنعتی و فناوری منعقد شد.

در قالب این تفاهم، همكاري‌های طرفین در موضوعاتی همچون برگزاري جشنواره فيلم و عکس فناوری و صنعتي(فردا)، برگزاري نشست‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزشي با موضوع فیلم‌های مستند حوزه فناوری و صنعتی، اجرای طرح‌های مشترک، برگزاری دوره‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی، همکاری در برگزاری مراسم “شب کارگردانان سینمای مستند” و مناسبت‌های سینمایی انجمن و همچنین اجرای طرح‌های مطالعاتی، پژوهشی و خدمات تخصصی همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید