خبر فوری

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه از حوزه غرب استان هرمزگان، صبح امروز همزمان با سالگرد شهادت امام حسن عسکری(ع) نخستین یادواره شهدای مدافع حرم نیروی دریایی سپاه شهیدان ستار محمودی، امیر سیاووشی، قلی‌پور، حبیب روحی و عبدالله قربانی با حضور خانواده معظم این شهدا و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی، نیروی زمینی، بسیج سپاه و اقشار مختلف بسیج، مسوولین و مردم ولایتمدار تشیع و تسنن بندرلنگه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در این یادواره اظهار داشت: حضور مردم پایبندی آن‌ها را به آرمان‌های بلند امام و شهدا و همچنین ایستادگی در برابر استکبار جهانی، ظلم‌ستیزی و ولایتمداری را نشان می‌دهد.

وی افزود: امروز خون شهداست که ما را به این مرحله و قدرت رسانده و همه امنیت و آسایش خود را مرهون خون این عزیزان هستیم.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) و شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند.

عظمایی در پایان یادآور شد: تا خون و یاد شهیدان در جامعه ساری و جاری است ما همچنان پیروز عرصه‌های حق علیه باطل هستیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید