خبر فوری

چشم امید پورتو به مهدی طارمی/ یوونتوس در انتظار درخشش رونالدو

هرمزبان – در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 21-2020، تیم های یوونتوس و پورتو به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یاران مهدی طارمی در برابر یاران کریستیانو رونالدو؛ یک نبرد حساس و جذاب بر سر صعود به یک چهارم نهایی میان یوونتوس و پورتو در تورین برگزار می شود. یوونتوس پس از سپری کردن یک برهه بد و پر از مصدوم، رفته رفته وضعیتش بهتر شده است. تعداد قابل توجهی از مصدومان این تیم برگشته اند و پیروزی های خوب مقابل اسپتزیا و لاتزیو باعث شده آرامش در اردوی این تیم حکم فرما شود.
یوونتوس بازی رفت را خوب شروع نکرد و با گل غافلگیر کننده مهدی طارمی، تمام برنامه های آندره آ پیرلو به هم ریخت. شکست 2-1 مقابل پورتو باعث شده تیم پرتغالی شانس بالاتری برای صعود داشته باشد اما گل ارزشمند فدریکو کیه زا در خانه حریف، می تواند یوونتوس را همچنان امیدوار نگه دارد؛ تا جایی که آن ها حتی با یک پیروزی 1-0 هم راهی مرحله بعد می شوند. پورتو تیمی منسجم و در دفاع فشرده است که برای گل نخوردن بازی خواهد کرد.
این مسئله می تواند کار یوونتوس را سخت کند و همان طور که مهدی طارمی و سرجیو کونسیسائو گفتند، آن ها برای پیروزی به میدان می آیند و به ضدحملات و اشتباهات یووه چشم می دوزند. با این حال یوونتوس انگیزه بالایی برای جبران دارد و البته کریستیانو رونالدو، مرد بازی های حذفی لیگ قهرمانان در ترکیب یوونتوس است و او نمی خواهد اجازه دهد که همچون فصل گذشته، تیمش خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا کنار رود.  
یوونتوس در دو بازی خانگی اش مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، پیروز شده است. پورتو در 13 دیدار اخیر خود در دور برگشت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است (4 تساوی و 9 باخت). یوونتوس پنج بار از شش باری که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت شکست خورده، حذف شده است. (تنها صعود در شش دفعه اخیر با پیروزی 3-0 مقابل اتلتیکو مادرید رقم خورد). پورتو در 5 دیدار از 6 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده است.
چشم امید پورتو و هوادارانش در این بازی به مهدی طارمی است تا بلکه او با گلزنی به یووه بتواند مسیر صعود را هموار کند هرچند که کار دشواری خواهد بود. طارمی در بازی رفت زننده گل اول تیمش بود. ستاره ایرانی نماینده بازیکنان در نشست خبری بود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
تیم شما در بازی رفت با یک گل اختلاف بازی را برنده شد. بزرگترین چالش شما در بازی برگشت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی چیست؟
سلام به همه. بازی مهمی داریم چرا که یوونتوس تیم بزرگی است و البته پورتو هم تیم بزرگی است. مسئله مهم برای ما این است که تمام 90 دقیقه تمرکزمان را حفظ کنیم و بر روی بازی تمرکز کنیم. برنامه های خوبی برای این بازی داریم و تمام تلاشمان را برای پورتو انجام می دهیم.
این مسئله که یوونتوس به گلزنی نیاز دارد، نکته مثبتی برای مهاجمان پورتو محسوب می شود؟
هر بازی با سایر دیدارها متفاوت است و فرقی ندارد که قبلا چه اتفاقی رخ داده و ما تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی انجام می دهیم. ما باید ابتدا در این بازی به پیروزی برسیم و در ادامه ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.
تقریبا شما هر سه روز یکبار به میدان می روید. فکر می کنید آیا شرایط فیزیکی دلیل نتایج اخیر پورتو بوده و این مسئله بر روی بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود یا خیر؟
ما باشگاه بزرگی هستیم و این شرایط برای یک باشگاه بزرگ طبیعی است. ما از ابتدای فصل این شرایط را داشتیم و برای این بازی نیز انگیزه های زیادی داریم. همانطور که گفتم ما تمام تلاشمان را می کنیم و قصد داریم بخاطر پرتغال به پیروزی برسیم. در حال حاضر نتیجه دیدار پورتو تنها برای هواداران این تیم مهم نیست بلکه برای تمام پرتغال اهمیت دارد و ما برای اینکه بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، باید تا دقیقه 90 تمرکزمان را حفظ کنیم.
نسبت به ابتدای فصل و در ماه های اخیر تغییر کرده ای؟
این مسئله طبیعی است و وقتی که بازیکنی به یک باشگاه بزرگ می پیوندد، برای تطبیق پیدا کردن با شرایط آن باشگاه، کادرفنی و تیم نیاز به زمان دارد. از نظر من این مسئله مربوط به گذشته است و نگاه من به آینده است و می خواهم در بازی هایی که در پیش رو داریم، بهترین عملکرد را داشته باشم.
پورتو با کسب نتیجه تساوی بدون گل نیز به مرحله بعد صعود می کند. اما بازی کردن برای تساوی بدون گل خیلی خطرناک است. فکر میکنی که پورتو می تواند به مرحله بعد صعود کند؟
ما برای کسب پیروزی به زمین مسابقه می رویم و نه برای کسب تساوی و یا شکست. اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم، از قبل ذهنیتمان را کشته ایم. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی درون زمین رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید