خبر فوری

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده‌اش به هرمزگان می‌آید

وزیر ارتباطات که شش ماه پیش وعده بهبود وضعیت ارتباطی در بشاگرد و کوهشاه احمدی را داده بود، فردا برای بازید و افتتاح از پروژه‌های متعدد ارتباطی این منطقه به بشاگرد سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، فریدون همتی امشب در گفت‌وگویی خبری با اشاره به سفر دو روزه آذری جهرمی به هرمزگان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان هرمزگان، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت را افتتاح می‌کند.

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه‌شنبه 19 اسفند در نخستین روز سفر به هرمزگان، در بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، آخرین وضعیت پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: روز چهارشنبه 20 اسفند و در دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای شهرستان بشاگرد و کوهشاه احمدی شهرستان حاجی‌آباد به اینترنت پر سرعت همراه، افتتاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر 6 ماه قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، اجرای این پروژه‌های مهم مصوب و تاکید شد که تا بیستم اسفند ماه به بهره‌برداری برسند که با تحقق این امر، این پروژه‌ها در زمان مقرر افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید