خبر فوری

رمزگشایی از هجمه های اخیر علیه جهانگیری از سوی علیرضا معزی

ژمعاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در واکنش به هجمه های اخیر به جهانگیری در توئیتی نوشت: جهانگیری به عنوان مسئول ستاد مقابله با تحریم، پرده‌ای از جنگ اقتصادی را روایت کرده،حقیقتی که شهروندان بالاخره خواهند شنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در رشته توییتی در باره واکنش ها به سخنان معاون اول  نوشت:

به #جنگ_اقتصادی، پیچیده‌ترین و تکامل‌یافته‌ترین جنگ‌های ابداعی دشمنان این سرزمین بود و هست؛ جنگی که بنیان‌های اقتصاد و معیشت را نشانه می‌گیرد و در سودای فروپاشی همچون سرطان، از درون می‌پوساند. اما از این جنگ، صعب‌تر و پیچیده‌تر، مقابله و رزم با آن است.

رزمی پیچیده، حساس و ظریف که نیازمند خطرپذیری در سکوت و گام‌های شجاعانه در تاریکی است. آنچه این رزم را پیچیده‌تر می‌کند این است که برای مقابله‌ی مؤثر، هیچ‌گاه نمی‌توان از ابعاد و تاثیر طاقت‌سوز آن گفت تا مبادا روزنه‌های دور زدن تحریم کور شود.

#جهانگیری به عنوان مسئول ستاد مقابله با تحریم، پرده‌ای از جنگ اقتصادی را روایت کرده و البته برای همین اندک هم مورد هجوم رسانه‌ای قرار گرفته اما آنچه قطعا رخ خواهد داد، نمایان شدن حقیقت  #جنگ_اقتصادی است، حقیقتی که شهروندان پس از دوران #تحریم و پس از سال‌های #تحریف، بالاخره خواهند شنید.

رمزگشایی از هجمه های اخیر علیه جهانگیری از سوی علیرضا معزی

27215

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید