خبر فوری

برخورد دریابانی با حمل مسافر با قایق در مسیر جزایر/ توقیف 12 قایق غیرمجاز

فرماندار شهرستان بندرعباس از توقیف ۱۲ شناور متخلف که اقدام به حمل غیر مجاز مسافر به جزایر هرمزگان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، عزیزاله کناری پیش از ظهر امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: استانداری هرمزگان و ستاد ملی کرونا الزام کرده‌اند که تردد به جزایر حتما با اخذ تست کرونا صورت گیرد و شناورهای غیرمجازی که خارج از بندر شهید حقانی و از سطح ساحل در بندرعباس اقدام به مسافرگیری و یا پیاده کردن مسافر کنند، با آنان برخورد می‌شود.

وی افزود: در روزهای اخیر با تشدید کنترل‌های دریایی در ساحل بندرعباس، 12 شناور متخلف که اقدام به مسافرگیری جهت حمل به جزایر کرده بودند، توقیف شدند.

فرماندار بندرعباس تأکید کرد: این روند با جدیت ادامه دارد و از آن جا که شیوع کرونای انگلیسی نیز در استان وجود داشته است لذا با نسبت به تردد به جزایر با اخذ تست منفی کرونا اصرار داریم تا مبادا جابجایی‌ها سبب شیوع بیشتر بیماری و گرفتاری مردم شود.

کناری با اشاره به این که ممکن است افراد در شرایط بد آب و هوایی با قایق‌های مسافربری غیرمجاز دچار حادثه نیز شوند، اضافه کرد: هرگونه تردد به جزایر فقط از طریق بنادر مجاز می‌بایست صورت گیرد و تخطی در این زمینه به معنای بازی با جان خودشان و دیگر هموطنان است.

وی همچنین گفت: هیچ گونه خدماتی در نوروز در سطح تفرجگاه‌ها و … به مسافران نوروزی ارائه نخواهد شد و ضروری است تا نوروز امسال نیز با پرهیز از سفرهای تفریحی، به سلامت اجتماع کنیم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید