خبر فوری

۱۳ اثر به نخستین جشنواره «مونولوگ» رودان راه یافت

دبیر نخستین جشنواره مونولوگ رودان از راه یافتن ۱۳ اثر به جشنواره مونولوگ این شهرستان خبر داد.

نصرالله شریفی دبیر نخستین جشنواره مونولوگ و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: مرحله بازبینی آثار در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفندماه برگزار و ۱۳ اثر به نخستین جشنواره مونولوگ شهرستان راه یافتند.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش مسابقه، جانبی و مهمان در تاریخ ۲۰ الی ۲۲اسفندماه در سالن شیخ طوسی رودان برگزار می‌شود.

شریفی خاطرنشان ساخت: حلیمه افراشته، مریم سالارنسب و مرضیه کریمی داوران این جشنواره هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان  از آثار  مهران آقایی‌نسب با نمایش «جادوی جارو»، سعید درویشی با نمایش «کمدی پرواز»، زهیر روحانی با نمایش «تو با من سالسا می‌رقصی»، مسعود رامشگر با نمایش «جنایت تلخ»، حدیث زمانی با نمایش «سواری گرفتن از اسب‌های آبی»، امیر صالحی با نمایش «گام معلق خفتگیر»، ریحانه صالحی با نمایش «درباره ماندن»، ناصر عابدینی با نمایش «آنالیز»، فاطمه عبیری با نمایش «من نمی‌خوام آدم خوبی باشم»، علی‌اصغر کمالی با نمایش «عروسک جنگی»، راحله کریم‌پور با نمایش «هزار شمارش نامعکوس»، حسن نیکخواه با نمایش «گام معلق خفتگیر»، علیرضا ولی‌زاده مقدم با نمایش «سکوت در آتش» و در بخش جنبی نیز، عقیل پورعبدالله با نمایش «هویت نامعلوم یک دیوانه»، یسنا زینلی با نمایش «شبگرد»، نرجس عبیری با نمایش «شبگرد» به‌عنوان آثار برگزیده این جشنواره نام برد.

وی بیان داشت: هانیه نخچیرگان با نمایش «یک ربع آخر» که پیش‌تر به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر مونولوگ استان هرمزگان انتخاب شده، به‌عنوان مهمان به روی صحنه می‌رود.

شریفی در پایان گفت: اولین جشنواره مونولوگ رودان ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ رودان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید