خبر فوری

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد/ شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست

هرمزبان – با اعلام باشگاه پرسپولیس، پنجره این باشگاه باز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه و با توجه به مستندات موجود درباره اقدامات و عملکرد مثبت باشگاه در پرداخت دیون، پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، باز اعلام شد و جذب بازیکنان جدید و ثبت نام آنها برای ورود به فهرست تیم بدون مانع قانونی اعلام شد.
این تصمیم در پی آن اتخاذ شد که صحبت‌های تلفنی و حضوری بسیاری در 24 ساعته گذشته صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس اسنادی را هم در تائید اقدامات خود برای جلب رضایت طلبکاران و بستن پرونده‌ها ارائه کرد. بر این اساس، اقدام برای ثبت قرارداد مهدی ترابی نیز انجام شد و این بازیکن از هم اکنون مشکلی برای همراهی سرخپوشان در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی نخواهد داشت.
شهریار مغانلو با ثبت قراردادی شش ماهه به پرسپولیس پیوست. بالاخره شهریار مغانلو در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی خود را امضا کرد. مغانلو که در ابتدای فصل نیز مورد توجه گل محمدی بود پس از دریافت رضایت‌نامه اش از سانتاکلارای پرتغال دقایقی قبل با عقد قراردادی قرضی شش ماهه به پرسپولیس پیوست.
شهریار مغانلو پس از فصل درخشانی که با زدن 13 گل در پیکان پشت سر گذاشت، در نقل و انتقالات تابستانی لژیونر شد و به سانتا کلارا پرتغال رفت، اما پس از نیم‌فصل حضور در لیگ برتر این کشور و پیشنهاد جدی پرسپولیس، تصمیم گرفت به ایران بگردد و با سرخ‌پوشان قرارداد امضاء کند. این مهاجم بلند قامت که دو سال به‌عنوان بازیکن سرباز در ملوان انزلی حضور داشته و سه سال در پیکان بازی کرده، در لیگ نوزدهم بهترین عملکردش را ارائه داد و در رده دوم جدول برترین گلزنان قرار گرفت تا با این عملکرد و پایان قراردادش با خودروسازان به پرتغال برود و بازیکن سانتا کلارا شود.
مغانلو در نیم‌فصل حضور در سانتا کلارا 11 بازی در لیگ برتر انجام داد و در دو مسابقه جام حذفی پرتغال به میدان رفت که طی این مدت توانست یک گل به ثمر رساند و روی یک گل موثر باشد. البته او فرصت زیادی برای خودنمایی و قرار گرفتن در ترکیب این تیم به دست نیاورد و نتوانست مثل فوتبال ایران در پرتغال جایگاه مدنظرش را کسب کند. این مهاجم 26 ساله پس از اینکه با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد، با رضایت سانتا کلارا مبنی بر حضور قرضی‌اش در جمع سرخ‌پوشان به تهران بازگشت و دقایقی قبل رسما به پرسپولیس پیوست. مغانلو پس از مهدی ترابی دومین خرید بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی است که می‌تواند خط حمله این تیم را تقویت و مشکل گلزنی سرخ‌پوشان را برطرف کند.
شهریار مغانلو پس از فعل و انفعالات پرشمار سرانجام دقایقی قبل قرارداد خود را به صورت رسمی با پرسپولیس به امضا رساند و تا پایان لیگ بیستم مدت قرارداد او خواهد بود و در صورت توافق و رضایت طرفین، این قرارداد قرضی ادامه‌دار است؛ مغانلو که از تیم سانتاکلارای پرتغال به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته، پس از امضای قرارداد در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم و امشب می‌توانم بعد از یک ماه راه بخوابم، در این یک ماه گذشته خیلی اذیت شدم و تلاش زیادی کردم تا به تیم بزرگ پرسپولیس بپیوندم که امیدوارم بتوانم موفق باشم.
شهریار مغانلو درباره همبازی شدن با عیسی آل‌کثیر ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند و خیلی خوشحال هستم که بالاخره به یکی از آرزوهایم رسیدم. مهاجم جدید پرسپولیس در پاسخ به سوالی با درباره همکاری با یحیی گل‌محمدی و رقابت با مهاجمانی چون آل‌کثیر و عبدی گفت: قرار بود پارسال با آقای یحیی کار کنم اما اتفاقی رخ داد و قسمت نشد اما الان خیلی خوشحالم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم و هر چه کادرفنی صلاح بدانند؛ من فقط می‌جنگم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.
مغانلو در واکنش به قراردا مشروط با پرسپولیس توضیح داد: من اصلا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده و این شرط باشگاه سانتاکلارای بوده که من سعی کردم با آن‌ها صحبت کنم و بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم؛ اما من برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نذاشتم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید