خبر فوری

تمام ابزارهای کنترل سفرهای دریایی را بکار می بریم

هرمزبان – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمام ابزارهای کنترل کننده برای انجام سفرهای ایمن دریایی از نظر کرونا را بکار می‌بریم اما مردم با قایق‌های غیر مجاز برای انجام این سفرها استفاده می کنند.

علی رئوفی روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: یک دلیل این امر قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی تست کرونا در بندر شهید حقانی است که برای اطمنان از مبتلا نبودن مسافران به کرونا انجام می‌شود.

وی ادامه داد:اکنون افراد می توانند با پرداخت ۸۰۰ هزار ریال و با قایق های غیر مجاز به جزیره قشم سفر کنند که این از پرداخت هزینه تست کرونا در بندر شهید حقانی به صرفه‌‎تر است اما با این کار سلامت خود و دیگران را با خطر روبه‌رو می‌‎کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: باید با به کارگیری تدابیر مختلف از انجام سفرهای غیر مجاز که سلامتی فرد، خانواده و جامعه را با مخاطره روبه‌رو می کند جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید