خبر فوری

دستگیری از نیازمندان سیره امام هفتم شیعیان/ هیمنه پوچ استکبار شکسته شده است

امام جمعه رودان دستگیری از نیازمندان را سیره امام موسی کاظم(ع) عنوان کرد و خواستار کمک‌های نیکوکارانه در روزهای پایانی سال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان
 با اشاره به حضور نیروهای آمریکا در منطقه گفت: قطعا انتقام سخت در انتظار استکبار و حامیانش است و آن انتقام جز نابودی و جمع شدن بساط شان از منطقه نخواهد بود.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها  به تیم های بسیج مردمی عراق و گزافه گویی های آنان در موضوع برجام گفت: هیمنه پوچ آمریکا شکسته و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.

وی در خصوص ویژگی‌ه‍ای  دولت جوان و حزب‌الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب، خدمت محوری، انقلابی بودن، روحیه انقلابی، عملی و تخصص گرا بودن، جهادگری، مردمی و ساده زیست بودن را از خصایص بارز این دولت جوان عنوان کرد.

دری با اشاره به هفته درختکاری تصریح کرد: درخت یکی از نعمت الهی است که سودمندی آن در بخش‌های مختلف عملی و زیستی به اثبات رسیده است و تلاش شود با استفاده از این فرصت با کاشت درختان مثمر به طبیعت و فضای سبز کمک کرد.

امام جمعه رودان کاشت یک نهال درب هر خانه را یک الگو مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری دانست.

وی در ادامه خواستار همکاری همه جانبه ادارات متولی در انجام طرح کمربند سبز رودان شد و تاکید کرد: قطعا این طرح کمک شایانی به زیبا سازی فضای شهر رودان خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بخشندگی و دستگیری از نیازمندان را سیره و ویژگی های بارز آن امام همام عنوان کرد و گفت: در یاری مظلومان و نیازمندان ائمه اطهار بهترین الگو هستند و یقین بدانید این اجر در هر دو دنیا به یاری تان خواهد آمد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی «ره» همواره برای شادی رساندن به خانه های نیازمندان در تلاش است و باید این امر به بهترین شکل ممکن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برپایی جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال زمینه ساز شادی نیازمندان شد.

حجت‌الاسلام دری در پایان با اهمیت روز مبعث تاکید کرد: همانطور که امام خمینی «ره» فرموده‌اند: روزی شریف تر از روز مبعث نیست و حادثه ای بزرگ از بعثت رسول مکرم اسلام وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید