خبر فوری

برد 6 امتیازی میلان برابر رم/ پیروزی لیورپول مقابل شفیلد بعد از 4 شکست متوالی

هرمزبان – میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 آ اس رم را شکست بدهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، میلان بازی را طوفانی آغاز کرد و در نیمه اول به عنوان تیم برتر زمین با شایستگی به رختکن رفت. رم در نیمه دوم به بازی برگشت و در حالی که همه چیز متعادل پیش می رفت، اشتباه پائو لوپز، گل سه امتیازی را به تیم پیولی تقدیم کرد. در ادامه تلاش های جالوروسی برای گلزنی بی حاصل بود تا رم پس از 9 ماه از المپیکو با شکست خارج شود. میلان با این نتیجه به روند ناکامی های خود خاتمه داد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کرد. رم نیز پس از تساوی ناامیدکننده مقابل بنونتو، با این باخت به رتبه پنجم سقوط کرد تا اتفاقات فصل گذشته تکرار شود.
شاگردان استفانو پیولی که به تازگی صدر جدول را به اینتر واگذار کردند، موفق شدند در دیدار امشب با گل های فرانک کسیه و آنته ربیچ، در خانه رم به پیروزی برسند تا فاصله شان با رقیب همشهری در همان 4 امتیاز باقی بماند. میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی همکاری با ربیچ، این زلاتان بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما لوپز با یک واکنش خوب، توپ را به بیرون فرستاد. یک دقیقه بعد توموری توانست دروازه جالوروسی را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 9 زلاتان موفق شد دروازه حریف را باز کند اما این بار هم داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت.
حملات شاگردان پیولی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه در دقیقه 27، این سیمون کیائر بود که می توانست قفل دروازه رم را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. برتری روسونری در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای فازیو روی بازیکن میلان در محوطه جریمه رم باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. در ثانیه های پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس اسپیناتزولا بود که ورتو روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم، دروازه میلان را باز کرد. اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 58، میلان بار دیگر پیش افتاد. سائلماکرز بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ربیچ بعد از یک چرخش عالی، با ضربه ای تماشایی دروازه لوپز را باز کرد. بعد از این گل بار دیگر بازیکنان میزبان پیش کشیدند و در دقیقه 65، پلگرینی می توانست با ضربه سر بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما دوناروما با جایگیری مناسب، دروازه میلان را نجات داد. حملات رمی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق 72 و 75 صاحب دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی هم ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور کرد و میلان به پیروزی 2-1 رسید.

– پس از چهار شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس، بالاخره تیم یورگن کلوپ طعم پیروزی را چشید تا به بازگشت به منطقه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شود لیورپول در خانه تیم قعر جدولی شفیلد یونایتد توانست 2-0 پیروز شود تا ضمن پایان دادن به روند ناکامی اخیرش در لیگ برتر انگلیس، فاصله اش با رده چهارم را به دو امتیاز برساند و نسبت به راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، امیدوار بماند.
شاگردان یورگن کلوپ که در چهار بازی قبلی شان در لیگ برتر 4 شکست پیاپی داشتند، در خانه شفیلدیونایتد با دو گل به پیروزی رسیدند تا به بازگشت به جمع چهار تیم اول جدول امیدوار شوند. تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی یک ضربه آزاد، مک گولدریک می توانست روی تیر دوم دروازه لیورپول را باز کند اما واکنش خوب آدریان، مانع از گلزنی او شد. در ادامه لیورپولی ها پیش کشیدند و در دقیقه 10، فیرمینو صاحب یک موقعیت خوب شد اما خروج خوب رمزدِیل، اجازه باز شدن دروازه شفیلد یونایتد را نداد. برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 24، روی یک ضدحمله، لیورپول صاحب موقعیت شد ولی حضور به موقع فِلِک، دروازه شفیلد یونایتد را نجات داد.
چند دقیقه بعد نوبت صلاح بود که صاحب اولین موقعیت جدی اش در این دیدار شود اما رمزدیل با واکنش خوب، مانع گلزنی او شد. در دقیقه 32، بار دیگر رمزدیل به کمک شفیلد یونایتد آمد ضربه خطرناک رمزدیل را از بالای دروازه به بیرون فرستاد. در دقیقه 36، چیزی نمانده بود که یک گل به خودی به نام اوزان کاباک ثبت شد اما خوش شانس بود که داور پیش از ضربه او، آفساید مهاجم شفیلد یونایتد را اعلام کرد. سه دقیقه بعد نوبت واینالدوم بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه شفیلد یونایتد امتحان کرد ولی این بار نیز رمزدیل مانع شد و توپ برگشتی را هم پیش از اینکه فیرمینو بتواند استفاده کند، آمپادو دور کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم لیورپول شروع بهتری داشت و در دقیقه 48 به گل رسید. روی حرکت خوب الکساندر آرنولد از سمت راست و پاس در عرض او، توپ با برخورد به بازیکن حریف مقابل کورتیس جونز قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. برتری لیورپولی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54، سادیو مانه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما داور این گل را هم به دلیل آفساید نپذیرفت.
در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 58، مک‌برنی کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در حالی که بازیکنان شفیلد یونایتد سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این لیورپول بود که در دقیقه 64 به گل دوم رسید. فیرمینو که با پاس مانه درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان، ضربه ای زد که بعد از برخورد به برایان تغییر مسیر داد و از بالای سر رمزدیل وارد دروازه شد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان لیورپول به خوبی بازی را اداره کردند و حتی می توانستند در دقیقه 80 به گل سوم برسند اما صلاح نتوانست از موقعیتی که روی ارسال رابرتسون برایش ایجاد شده بود، استفاده  کند. در دقایق پایانی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید