خبر فوری

پیامبر اسلام (ص) به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود

هرمزبان – امام جمعه بندرخمیر گفت: پیامبر اسلام(ص) به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود اعم مشکلات معیشتی و نیازهای اجتماعی و روحی مردم بود.

حجت الاسلام شعیب صالحی در نمازجمعه این هفته خمیر بندر خمیر با بیان اینکه خداوند بر بندگان خود با بعثت پیامبر (ص) منت نهاد است،  افزود: ماه پر برکت رجب مبعث پیامبر اسلام(ص ) را در خود دارد که از مهم ترین ویژگی پیامبر(ص) رحیم بودن این وجود مبارک است.
وی ادامه داد: مبعث رسول اکرم(ص) روز باز شدن توفیقات و ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه در محتوای اسلام است.
امام جمعه بندرخمیر وحود پیامبر اسلام(ص) را محوری ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: از مهم ترین فعالیت های خداپسندانه وجود قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است.
صالحی در بخش دیگری عنوان کرد: آنچه امروز نیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بسترهای اتکا به داخل است، لذا برای تحقق مسیر و اهداف برنامه های نظام اسلامی در کشور نیاز به یک افراد متعهد، متخصص و انقلابی لازم است.
وی همچنین بر برطرف شدن مشکلات مردم خمیر از سوی نهادها و ادارات مرتبط تاکید کرد و ابرازداشت: یکی از مسائل مهم در این شهرستان وجود شترهای سرگردان است که با تدبیری که توسط نهادهای مرتبط اندیشیده شده باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن جان مردم خواهد شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید