خبر فوری

اقتصاد پویا و بدون تورم با اتکای به داخل بدست می‌آید

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: آنچه امروز نیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بسترهای اتکا به داخل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد: ماه پر برکت رجب، مبعث پیامبر اسلام (ص ) را در خود دارد که از مهمترین ویژگی پیامبر(ص) رحیمت این وجود مبارک است.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود هم از نظر مشکلات معیشتی که اهل نیکوکاری و دستگیری نیازمندان بود و نیازهای اجتماعی و روحی مردم است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(ص) روز باز شدن توفیقات و  ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه در محتوای اسلام است، افزود: خداوند بر بندگان  خود با بعثت پیامبر (ص) منت نهاد است.

 حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) محوری‌ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی  است.

وی بیان داشت: از مهمترین فعالیت‌های خدا پسندانه همین قرارگاه‌های مواسات و کمک‌های مومنانه است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید براینکه اقتصاد کشور باید دورن زا باشد عنوان کرد: آنچه امروز نیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بسترهای اتکا به داخل است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در شهرستان بندر خمیر شتران سرگردان است که با تدبیری که توسط دستگاه های مرتبط اندیشیده شده است باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن جان مردم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد: برای تحقق مسیر و اهداف برنامه‌های نظام اسلامی نیاز به یک فرد متعهد، متخصص و دارای قوت و جوان و انقلابی لازم است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید