خبر فوری

وزیر راه و شهرسازی: تحریم ها مانع پیشرفت های اقتصادی ایران نمی شود

هرمزبان-وزیر راه و شهرسازی گفت:دشمنان باید بفهمند که تحریم ها و تهدیدها هیچ جایگاهی در متوقف کردن توسعه ایران و پیشرفت های اقتصادی این کشور ندارد.

محمد اسلامی پنجشنبه شب در مراسم بهره برداری از ۲۰طرح دریایی و بندری هرمزگان در مجتمع بندری شهید رجایی در جمع خبرنگاران افزود: امسال که سال تحریم های ناجوانمردانه دشمن بوده این حجم از طرح های افتتاحی به ویژه در روزهای پنجشنبه هرهفته توسط رییس جمهوری نشان از حرکت نوآورانه در بخش های مختلف تولیدی است. 

۲۰طرح بندری و دریایی بندر شهید رجایی به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال به صورت تجمیع شده ازجمله ۱۳ مخزن نگهداری فرآورده های نفتی به عنوان نخستین واحد تولیدی روغن های دریایی در بندرشهید رجایی از مهم ترین طرح هایی بود که به نمایندگی از ۲۰ پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و بهره برداری شد.

سرمایه گذار این طرح نفتی در بندرشهید رجایی در ابتدای این مراسم در خصوص ویژگی های مخازن نفتی گفت: این مخازن با مساحت ۷هزار و ۸۹۲ مترمربع و حجم عملیاتی ۱۳ هزارو ۵۰۰ مترمکعب و با سرمایه گذاری ۳۵۰میلیارد ریال احداث شده که زمینه اشتغال ۸۰ نفر را فراهم کرده است.
سیدمجید طباطبایی، افزود: این طرح در زمینه تهیه، تولید، ساخت و توزیع انواع روانکارهای صنعتی، خودرویی و دریایی فعالیت دارد و با مساعدت بندرشهید رجایی اولین محصول این شرکت تا قبل از پایان امسال به میزان ۱۰۰ هزار لیتر روغن دریایی تولید می شود.
این سرمایه گذار در حوزه روغن های دریایی، ضمن قدردانی از تیم اجرایی و مهندسی بندرشهید رجایی، مخزن داری و تخلیه و بارگیری تانکر و کشتی برای انواع روغن های روانکاری به ظرفیت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب و تخلیه و بارگیری از کشتی از ۴ اسکله بندر نفتی خلیج فارس و تولید و توزیع محصولات در هرمزگان و استان های همجوار را از جمله مزیت های این طرح عنوان کرد. 

امروز همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندرشهید رجایی، شناور طناب گیر، در ردیف شناورهای تعهد شده برای سال جهش تولید در بندرعباس به آب انداخته شد و چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و یک دستگاه ایکس ریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

 تعمیر اساسی خط پنج ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از طرح دیسپاجینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک‌ روزه وزیر راه و شهرسازی است.

در سفر یک روزه وزیر راه و شهر سازی بهره برداری از ۵۰کیلومتر بزرگ راه در هرمزگان و استخر سرپوشیده بندرلنگه، آغاز ساخت ۱۶۰واحد مسکونی در بندرلنگه وکنگ، بازدید از پیشرفت طرحهای عمرانی بستک به سرانجام رسید.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید