خبر فوری

تزریق گاز به بیش از ۱۰ محله شهر رودان

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان  از تزریق گاز به بیش از۱۰ محله شهر رودان و اجرای عملیات گاز‌رسانی به سه روستای بخش بیکاه خبر داد.

فواد حمزوی صبح امروز در رودان اظهار داشت: تاکنون افزون بر ۳ هزار و ۷۵ علمک گاز درب منازل مسکونی شهروندان شهر رودان نصب شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تزریق گاز فاز سوم رودان نیز با موفقیت انجام شده است و تمامی مناطق بخش مرکزی گازدار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان  از تزریق گاز با بیان اینکه شبکه توزیع در شهر رودان کاملا تمام شده است، گفت: گاز به محلات گلستان، کلبر، سنگ رستم، جمال آباد، بالاشهر، دلگشا و بالاشهر معزآباد، سنگی، شهرک امام علی علیه‌السلام و شهرک امام حسن علیه السلام تزریق شده است.

حمزوی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در این روزهای درگیری مردم با بیماری فراگیر کرونا، عنوان داشت: سیلندرهای گاز، خود می‌تواند حامل این بیماری باشد، به‌نحوی که از شارژ تا توزیع کپسول گاز، حمل آن به منزل، می‌تواند این ویروس را بر سطوح خود حمل کند.

وی افزود: با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به‌دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان  از تزریق گاز در پایان از اجرای عملیات گازرسانی به بخش بیکاه نیز خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرای گازرسانی به سه روستای اسلام آباد، سکل و دهگلکن  در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید