خبر فوری

۹۰ هزار پرونده در یک سال اخیر در دادگستری میناب مختومه شد

هرمزبان:امام جمعه شهرستان میناب گفت: بیش از ۹۰ هزار پرونده در یک سال اخیر در دادگستری میناب مختومه شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام والمسلمین میرزاحسین معتمدی‌فر با بیان اینکه بیش از 90 هزار پرونده در یک سال اخیر در دادگستری میناب مختومه شده است، اظهار داشت: این نشان از تجربه آنهاست که آنها به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان با تاکید به اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ایستادگی  مردم ایران و شکست نخوردن آنها در بحث اقتصادی کشور به معنای فخرفروشی آنها نیست بلکه به معنای تمرکز به نحوه رفتارها در مبادلات است که مسئولین باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

معتمدی‌فر با بیان اینکه اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور می‌تواند به پیشرفت اقتصاد کشور کمک کند اما عده‌ای آن را به فراموشی می‌سپارند و به دلخواه خود رفتار می‌کند.

وی تاکید کرد: این افراد هیچ اطلاعی از نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی ندارند مگر در کشور استعداد درخشان در بین مربیان وجود ندارد که آنها را به خدمت بگیرند یا اینکه با آنها مشکل دارند و می‌خواهند که این پول را از کشور خارج کنند.

خطیب جمعه شهرستان میناب درباره حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده، گفت: آنهایی که در کشور سعی بر منزوی کردن این مردان شجاع و با دانش کشور دارند باید بدانند که این افراد از حمایت کامل برخوردار هستند، چرا که ظریف و تیم همراهش با ظرافت خود و توان و سواد عالی در بحث روابط خارجی هیچ کاری را به ضرر کشور و مردم ایران انجام نخواهد داد.

معتمدی‌فر اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی هیچ عدالتی ندارند و نتوانسته‌اند وظیفه خود را به درستی انجام دهند واین سازمان‌ها از بی‌آبروترین سازمان‌های دنیا هستند و همواره پیرو و پشتیبان جاسوسان و نیروهای استکبار و شیاطین جنگ‌طلب علیه کشورهای اسلامی هستند.

معتمدی‌فر بیان داشت: بازاریان میناب مشکلات زیادی دارند ومسئولان باید به مشکلات آنها رسیدگی کنند، مالیات وعوارض یکی از مشکلات بازاریان است که کمر آنها را در ایجاد رونق بازار شکسته است که مسئولین در این راه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم و بازاری‌های میناب مخارج زنگی خود را از چه راهی تامین کنند، گفت: مسئولان مربوطه به دنبال رفع مشکلات بازاریان میناب باشند.

خطیب جمعه میناب افزود: برخی مدیران با طرح و اجرای پروژه‌های انتقال آب میناب این شهرستان را فدای آبادانی مرکز استان کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان میناب به بیان مشکل آب و بحران ایجاد شده در این شهرستان پرداخت و افزود: متاسفانه میناب که خود سرشار از آب بود را به نابودی کشاندند و آب این شهرستان  را به بهانه مختلف برای ساخت وساز و ایجاد فضای سبز به بندرعباس انتقال دادند.

معتمدی فر افزود: میناب مشکل آب نداشت و این مشکل را مسئولین برای میناب درست کرده‌اند تا باغ‌های سرسبز این شهرستان و کشاورزی‌های بزرگ میناب به نابودی کشانده شود و بیش از چند هزار درخت نخل در میناب از بین برود.

وی با بیان اینکه ما از آنچه که در این سالها در میناب رخ داده است در تعجب هستیم گفت: چرا آب میناب را به خود مردم میناب نمی دهند و صنایع و فضای سبز و ساخت ساز بر مردم اولویت دارد.

معتمدی‌فر خطاب به مسئولین استانی و کشوری گفت: مردم میناب هم انسان هستند، فریاد آنها را بشنوید و آب را از آنها نگیرید.

امام جمعه میناب گفت: عده‌ای از مسئولان می‌گویند سد آب ندارد، چرا مسئولان دریچه‌های این سد را باز نمی‌کنند تا شاهد جاری شدن آب باشیم.

وی افزود: اگر مسئولان نتوانند این تصمیم مردم میناب را انجام دهند مردم میناب خودشان برای خود تصمیم می‌گیرند./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید