خبر فوری

پرسپولیس 1 – سایپا 0؛ بازگشت به صدر با تک گل سیدجلال

هرمزبان – پرسپولیس با تک گل سیدجلال حسینی موفق شه سه امتیاز ارزشمند کسب کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. تک گل سرخ ها را سیدجلال حسینی در دقیقه 6 به ثمر رساند. با این پیروزی، پرسپولیس با 33 امتیاز صدرنشین ماند و سایپا نیز 17 امتیازی ماند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان(از دقیقه 93 علی شجاعی)، سیامک نعمتی، وحید امیری(از دقیقه 80 مهدی عبدی)، امید عالیشاه(از دقیقه 72 مهدی خانی)
ترکیب سایپا: محمد حسین اکبر منادی، سعید محمدی فر(از دقیقه 59 مهیار جباری)، حسین ماهینی، ابوالفضل جلالی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، محمد صادق بارانی، رضا جعفری(از دقیقه 71 مهرداد حیدری)، مهرداد عبدی، حسین مالکی(از دقیقه 82 امیرعلی صادقی) و مجید علیاری
پرسپولیس 1 – سایپا صفر (دقیقه 6: سید جلال حسینی): کاپیتان پرسپولیس با حرکت بین مدافعان سایپا موجب شد تا سیامک نعمتی صاحب توپ شود و در ادامه حرکت تکنیکی این بازیکن و پاس در عمق او را سید جلال حسینی با شوت محکم زمینی تبدیل به گل اول تیمش کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 7: ضربه سر مجید علیاری در سمت چپ زمین به جلالی رسید که پاس به بیرون او و شوت جعفری را کنعانی‌زادگان قبل از ورود توپ به دروازه پرسپولیس دفع کرد.
دقیقه 11: رضا جعفری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه چیپ او با واکنش عالی حامد لک بی‌نتیجه ماند.
دقیقه 14: شوت راه دور حسین ماهینی در چارچوب دروازه پرسپولیس نبود و به اوت رفت.
دقیقه 16: نفوذ سریع آقایی از جناح چپ و ارسال در عرض خطرناک او از مقابل پای عالیشاه عبور کرد و به سمت مخالف زمین رفت.
دقیقه 35: آقایی ارسال زمینی خوبی به دهانه دروازه سایپا فرستاد که توپ پس از برخورد به پای عالیشاه به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.
دقیقه 41: ضربه سر وحید امیری روی سانتر تماشایی سعید آقایی با واکنش منادی به کرنر رفت.
دقیقه 46: نفوذ جلالی از جناح چپ زمین و شوت محکم او از زاویه بسته را حامد لک دفع کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و شوت رضا جعفری به بیرون رفت.
دقیقه 85: حمله بازیکنان پرسپولیس بار دیگر ثمری نداشت و ضربه آکروباتیک مهدی‌خانی را منادی در اختیار گرفت.
دقیقه 88: شوت مهدی‌خانی را منادی برگشت داد و در ریباند هم عبدی نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند و شوت او با عکس‌العمل خوب گلر سایپا راهی اوت شد.
دقیقه 89: امیرعلی صادقی لحظاتی پس از ورود به زمین نزدیک بود روی پاس در عمق جباری گلزنی کند که ضربه محکم او با خروج به موقع و واکنش حامد لک به کرنر رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید