خبر فوری

کشف 2 تن و 279 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 2 تن و 279کیلو گرم موادمخدر و دستگیری54 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند، ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و ۵۴نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و ۲۳۹ معتاد را نیز جمع آوری کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲ تن و ۲۷۹ کیلو و ۵۴۵ گرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۲ تن و ۲۱۹کیلو و ۷۸۷گرم تریاک، ۵۶کیلو گرم حشیش ، ۱۱۱ گرم هروئین و ۳ کیلو ۶۴۷ گرم سایر مواد می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید