خبر فوری

تقابل رئال مادرید با تیم جذاب و هجومی گاسپرینی؛ با وجود مصدومان زیاد، زیدان تنها برد می خواهد

هرمزبان – آتالانتا و رئال مادرید چهارشنبه شب دیدار بسیار جذاب و حساسی را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تیم گاسپرینی در گروه D رقابت ها دوم شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد، در حالیکه رئال مادرید بعد از شروعی متزلزل در گروه B، سرانجام به عنوان سرگروه راهی این مرحله شد. اگر این دیدار 5 سال پیش برگزار می شد، به راحتی می توانستیم رئال مادرید را در مسیر فتح یک عنوان قهرمانی دیگر، مدعی پیروزی بدانیم، با اینحال پیشرفت خیره کننده آتالانتا در سال های اخیر، و افت غول اسپانیایی، هواداران نماینده ایتالیا را به این باور رسانده که می توانند در مقابل قدرت های بزرگ فوتبال اروپا هم حرفی برای گفتن داشته باشند. آنها سال گذشته به شکل دراماتیکی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها مغلوب پاری سن ژرمن شده و از گردونه رقابت ها کنار رفتند اما حالا تجربه خوبی از حضور در این بازی ها کسب کرده اند.
آتالانتا به واسطه عملکرد خوب مرحله گروهی که شامل پیروزی در آنفیلد هم می شود، حالا برای اولین بار شانس رویارویی با پر افتخار ترین تیم تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در تاریخ 113 ساله خود پیدا کرده است و امیدوار هستند که بتوانند از وضعیت کنونی قو های سفید استفاده کرده و به یک نتیجه تاریخی دست پیدا کنند. آنها در رقابت های سری آ اختلافی 10 امتیازی با صدر جدول دارند و در رده پنجم قرار گرفته اند اما دومین خط حمله برتر رقابت های این فصل فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده اند که می توانند شب سختی را برای خط دفاعی رئال مادرید رقم بزنند.
در مقابل رئال مادریدی قرار دارد که با ناکامی های دو سال اخیرش در این رقابت ها، با دوران اوج خود فاصله گرفته، اما با وجود آسیب پذیر بودن تیم زیدان، آنها بار دیگر در دیدارهای مهم مقابل اینتر و مونشن گلادباخ، نشان دادند که هنوز می توان به این تیم امیدوار بود. رئال مادرید بعد از دو حذف متوالی در مرحله یک هشتم نهایی به دست آژاکس و منچسترسیتی، به هیچ عنوان نمی خواهد که این اتفاق برای سومین سال متوالی تکرار شود. آنها وضعیت خود در لالیگا را بهبود بخشیده اند و در حال حاضر با اختلاف 3 امتیازی در رده دوم قرار دارند و علیرغم مصدومیت 9 بازیکن، با روحیه خوبی به ایتالیا سفر کرده اند.
تنها مصدوم آتالانتا برای این دیدار، هانس هاتبوئر، دفاع راست این تیم است. رئال مادرید در بحرانی ترین شرایط از لحاظ مصدومیت قرار دارد و در این دیدار سرخیو راموس، کریم بنزما، ادن هازارد، مارسلو، دنی کارواخال، فدریکو والورده، رودریگو گوئس، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا را در اختیار نخواهد داشت و تیم زیدان تنها با 12 بازیکن اصلی به ایتالیا سفر کرده است. کاسمیرو در صورت دریافت کارت زرد در دیدار چهارشنبه شب، بازی برگشت را از دست می دهد.
در آتالانتا هم کریستین رومرو و برات جیمسیتی، دو مهره خط دفاعی تیم در صورت دریافت کارت زرد، بازی برگشت را از دست می دهند. پاپو گومز از آتالانتا و مارتین اودگارد و لوکا یوویچ از رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی جدا شده اند. آتالانتا در رقابت های این فصل سری آ تاکنون در 23 بازی، 53 گل زده و 31 گل خورده دارد؛ رئال مادرید هم در 24 بازی لالیگا، 42 گل زده و 19 گل خورده دارد.
جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
توانستیم به هدف مان یعنی صعود از گروه برسیم و در مرحله حذفی حضور داشته باشیم. می خواهیم وقتی برای بازی برگشت به مادرید می رسیم، هنوز شانس صعود داشته باشیم. بازی فردا، چیزی جز نیمه اول یک بازی نیست. رئال مادرید موفق ترین تیم جهان است و آن ها شهرت بالایی دارند. برای تیمی چون آتالانتا، رویارویی با رئال مادرید مایه افتخار است. آن ها به حضور در این مراحل عادت دارند و حتی بدون چندین بازیکن خوب خود، بازهم حریف خطرناکی هستند. اگر فردا زیدان در ترکیب رئال مادرید می بود، نگران می شدیم اما خوشبختانه فردا او روی نیمکت است (خنده). در برهه مهمی از فصل هستیم. به فینال کوپا ایتالیا رسیده ایم و این یعنی در پایان فصل، هدف مهمی پیش روی ما است. تنها حسرت ما، غیبت هواداران است. امیدوار بودیم در این مقطع از فصل، هواداران به استادیوم ها برگردند اما این طور نشد.
زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: می دانیم چه مسابقه ای در انتظارمان است و از کجا می آییم. اخیراً خوب کار می کنیم و می خواهیم این روند را حفظ کنیم. بازی متفاوتی خواهد بود، چون در چارچوب لیگ قهرمانان است، اما این چیزی را برای ما عوض نمی کند. دقیقاً می دانیم که چه بازی سختی خواهد بود، اما متمرکز و متعهد هستیم. برای ارائه بهترین عملکرد خود و راهیابی تا فینال هیجان زده ایم. هر بار که وارد میدان می شویم، هدف مان پیروزی است. هر بازی برای ما مهم است و مثل یک فینال حذفی به آن نگاه می کنیم. در مرحله حذفی هستیم و می دانیم که بازی برگشتی هم خواهد بود، اما تنها روی بازی فردا تمرکز کرده ایم.
باید روی عملکرد اخیر خود تمرکز کنیم. خیلی خوب برای این دیدار آماده شده ایم. مقابل تیم بسیار خوبی قرار خواهیم گرفت. آنها تیمی با ذهنیت هجومی و بسیار آماده هستند. مسابقه فوتبال بسیار خوبی میان رئال مادرید و آتالانتا شاهد خواهیم بود. گاسپرینی کار بزرگی در آتالانتا انجام داده و به عنوان مربی دوستش دارم. همیشه رویکرد ما کسب پیروزی است. فقط باید سبک بازی خود را القا کنیم و بازی خود را بکنیم. بازی متفاوتی مقابل تیمی که نقاط قوت خاص خود را دارد، خواهیم داشت. از فشار لذت می بریم، و به اندازه کافی خوش شانس هستیم که در لیگ قهرمانان اروپا و در چنین مسابقه ای بازی می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید