خبر فوری

هفته هرمزگان باید مطلوب و شایسته برگزار شود

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد هماهنگی هفته هرمزگان که قرار است 5 تا 12 اردیبهشت‌ماه برگزار شود، گفت: هفته هرمزگان فرصتی برای شناساندن هویت و منزلت مردم هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی رئوفی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مطلوب و شایسته این هفته هرمزگان افزود : مهمترین هدف از برگزاری این هفته معرفی همه جانبه ظرفیت‌ها، استعدادها و به ویژه منش بزرگوارانه و عزت مندانه مردم استان در سطح ملی است.

وی به اولویت‌های برنامه‌های این هفته اشاره کرد و بیان داشت: معرفی شهدا، ایثارگران و به ویژه شهدای سلامت، نخبگان، اندیشمندان عرصه‌های فرهنگی، هنری، تجارت، اقتصاد، سیاست، اجتماعی، معرفی خیران، مناطق گردشگری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و … از مهمترین محورهای برنامه‌های هفته هرمزگان است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: برنامه‌ها باید در دو سطح استانی و ملی برنامه ریزی شود و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های رسانه ای به ویژه صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده شود.

رئوفی به اهمیت تبلیغات گسترده این رویداد اشاره و اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم و فاصله نزدیک آن با این رویداد مهم باید با تبلیغات گسترده، شور و نشاط لازم را در میان مردم ایجاد کرد.

وی به تمرکز زدایی برنامه‌های هفته هرمزگان پرداخت و گفت: برنامه ها نباید متمرکز در بندرعباس باشد و همه شهرستان‌ها، بخش ها و بسیاری از روستاهای دارای ظرفیت باید در برنامه‌های این هفته مشارکت داشته باشند.

در ادامه؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به عنوان دبیر ستاد هماهنگی گفت: هفته هرمزگان، هفته تجلی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است و در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده است.

رضا کمالی زرکانی اضافه کرد: هفته هرمزگان 5 الی 12 اردیبهشت است که منتهی به جشنواره خلیج فارس می شود و در این راستا 10 کمیته تشکیل و جلسات هم فکری متعددی نیز برگزار شده است.

وی یادآور شد: 29 جشنواره مختلف برای هفته هرمزگان نیز طراحی شده است و همه ادارات و سازمان‌های استان در برگزاری آن نقش مهم دارند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید