خبر فوری

هر حمایتی از صنایع نفت و گاز هرمزگان در مجلس حائز اهمیت است

‌پارسا پروین در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در خصوص جلسه مشترکی که با مدیران مجموعه نفت و گاز استان هرمزگان و با حضور عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، به میزبانی شرکت گاز استان تشکیل شد، گفت: با پیگیری‌های و عضو کمیسیون انرژی جلسه‌ای در خصوص نفت و گاز هرمزگان و با حضور مدیران ارشد نفت و گاز برگزار شد.

وی ضمن ابراز  امیدواری برای استمرار این جلسات‌ خاطرنشان کرد: این جلسه جهت معارفه و آشنایی با عملکرد گذشته و برنامه‌های آینده صنایع نفت و گاز در استان بود و  مدیران مشکلاتی را مطرح کردند که آقای مرادی هم قول دادند که در کمیسیون انرژی پیگیری شود.

پروین در ادامه افزود: حضور عضو کمیسیون انرژی مجلس ‌کمکی بالقوه و بالفعل درزمینهٔ حمایت از مدیران بخش صنعت نفت و گاز است و به علت اهمیتی که استان هرمزگان در حوزه نفت و گاز کشور دارد، هر حمایتی هم که در مجلس از صنایع نفت و گا استان شود، حائز اهمیت و قابل‌ تقدیر خواهد بود.

این مقام مسئول، صنعت نفت و گاز هرمزگان را روز درحال‌توسعه‌ای چشمگیر دانست و تصریح کرد: در حوزه گاز که شخصاً پیگیر آن بودم، مصرف گاز از سال 92 از 8.5 میلیون مترمکعب به 21 میلیون مترمکعب در اوایل سال 95 رسیده و این نشان‌دهنده افزایش رشد روزافزون گاز و نفت استان هرمزگان است.

پروین در پایان خاطرنشان کرد: هرچقدر بتوانیم گاز را جایگزین نفت و مایعات نفتی در کشور کنیم، می‌توانیم مایعات نفتی را صادر و به بهبود چرخه اقتصاد کشور و استان هرمزگان کمک کنیم.

انتهاي پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید