خبر فوری

تساوی بدون گل چلسی و منچستریونایتد/ پیروزی دلچسب آرسنال در زمین لسترسیتی

هرمزبان – تقابل توماس توخل و اوله گونار سولسشر برنده ای نداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دیدار تیم های چلسی و منچستریونایتد با تساوی بدون گل به پایان رسید. در شرایطی که تعقیب کننده های منچستریونایتد در جدول شکست خورده بودند و توخل هم نمی خواست شاهد پایان یافتن روند بدون باخت خود در چلسی باشد، بازی دو تیم هر چند موقعیت هایی به همراه داشت ولی گلی به خود ندید. میزان گل مورد انتظار (xG) دو تیم در این بازی عبارت بود از: چلسی (1.16) و منچستریونایتد (0.40) که این نشان دهنده این است که تیم میزبان در این مسابقه فرصت های بهتری برای گلزنی در اختیار داشت. با این تساوی، منچستریونایتد با فاصله 12 امتیازی نسبت به منچسترسیتی صدرنشین در رده دوم باقی ماند و چلسی هم با 44 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.
منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه مارکوس راشفورد با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد. در دقیقه 14 حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی شانس خود را از فاصله ای زیاد برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.
در دقیقه 31 چلسی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد. ارسال کالوم هودسون اودوی از سمت راست با ضربه سر اولیویه ژیرو همراه شد، اما این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت. در ادامه باز هم جریان بازی آرام دنبال شد و در نهایت نیمه نخست بدون موقعیت های چندانی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
چلسی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل اول دست یابد. ارسال رو به بیرون بن چیلول از سمت چپ با ضربه حکیم زیاش همراه شد، اما داوید دخیا به خوبی ضربه او را دفع کرد و در ریباند نیز ضربه جیمز راهی به دروازه یونایتد نیافت. دقایقی بعد میسون گرینوود بعد از یک و دو با دنیل جیمز پشت محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به برون رفت. در دقیقه 61 و روی پاس به بیرون آرون فان بیساکا بود که یونایتد تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه محکم اسکات مک تومینای با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد.
در دقیقه 73 متئو کواچیچ از پشت محوطه جریمه یونایتد برای باز کردن دروازه این تیم اقدام کرد، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار داوید دخیا قرار گرفت. دقایقی بعد و روی ارسال جیمز از سمت راست بود که چلسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما تیمو ورنر تحت فشار ویکتور لینلوف نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دیدار یونایتد برابر چلسی با تساوی بدون گل تمام شد.

– توپچی ها توانستند با دستی پر و کسب سه امتیاز از ورزشگاه کینگ پاور برگردند. از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس، لستر در حالی میزبان آرسنال بود که امیدوار بود با یک پیروزی جایگاهش در رده های بالای جدول را حفظ کند. شاگردان براندان راجرز اگر چه به گلی زود هنگام رسیدند اما در ادامه این توپچی ها بودند که توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و کامبک بزنند.
لسترسیتی1-0 آرسنال؛ یوری تیلمانز(7):شوت پای راست هافبک بلژیکی از سمت راست محوطه جریمه، در گوشه سمت چپ دروازه برند لنو قرار گرفت تا روباه ها گلی زود هنگام به ثمر برسانند.
لسترسیتی1-1 آرسنال؛داوید لوئیز(40): روی یک ضربه ایستگاهی، لوئیز با جا گذاشتن مدافع مستقیم خود، سانتر ویلیان را با یک ضربه سر وارد دروازه کرد.
لسترسیتی1-2 آرسنال؛الکساندر لاکازت(2+45): مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال با شوتی محکم از روی نقطه پنالتی و فریب دادن اشمایکل، شاگردان آرتتا را پیش انداخت.
لسترسیتی1-3 آرسنال؛ نیکولاس پپه(52): آرسنالی ها روی یک ضدحمله سریع توپ را به محوطه جریمه رساندند تا ویلیان با یک پاس پپه را مقابل دروازه ی خالی قرار دهد و مهاجم آرسنالی ها کاری آسان برای باز کردن دروازه حریف داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید