خبر فوری

پیروزی بارسلونا مقابل سویا/ ادامه برد های سیتی در لیگ جزیره با شکست وستهم/ پیروزی پرگل بایرن مونیخ برابر کلن

هرمزبان – سویا در نخستین تقابل دو تیم در این هفته، مغلوب بارسلونا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سویا در چارچوب هفته 25 لالیگا میزبان بارسلونا بود که در نهایت بارسلونا توانست با تک گل عثمان دمبله پیروز این بازی شود. پدری و آرائوخو در این دیدار دچار مصدومیت شدند تا نگرانی های هواداران بارسلونا در مورد مصدومان تیمشان افزایش پیدا کند.
سویا 0-1 بارسلونا؛ عثمان دمبله 29`: پاس در عمق لیونل مسی برای عثمان دمبله، در شرایطی که کونده آفساید را پر کرده بود در پشت مدافعان سویا به دمبله رسید. این بازیکن به درون محوطه جریمه سویا پیشروی کرد و با یک ضربه بقل پا و دقیق، دروازه سویا را باز کرد.
سویا 0-2 بارسلونا؛ لیونل مسی 85`: لیونل مسی با موریبا یک دو کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، مدافع سویا را از پیش رو برداشت و اقدام به شوت زنی کرد. ضربه اول مسی را بونو سیو کرد اما سیو این دروازه بان ناقص بود و توپ دوباره به مسی رسید و این بازیکن توپ را تبدیل به گل کرد.

– دو گلی که مدافعان پپ گواردیولا وارد دروازه وست هم کردند باعث شد، روند پیروزی های متوالی آبی آسمانی پوشان ادامه داشته باشد. در روزی که پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنان همیشگی خود استراحت داده بود و سرجیو آگوئرو بعد از مدت ها از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت، دو مدافع میانی سیتی گلزنی کردند تا شاگردان پپ به روند بردهای خود ادامه دهند. در آن سوی میدان جسی لینگارد یک بار دیگر ستاره وست هم بود اما نتوانست مانع از شکست چکش ها شود.
منچسترسیتی 1-صفر وست هم؛ روبن دیاس(30): سانتر کوین دی بروین را روبن دیاس در محوطه جریمه قطع کرد تا سیتی به گل اول برسد.
منچسترسیتی 1-1 وست هم؛میشل آنتونیو(43) : جسی لینگارد یک بار دیگر در نقش ستاره وست هم ظاهر شد و پاس او در محوطه جریمه با بغل پای میشل آنتونیو به تور دروازه ادرسون چسبید.
منچسترسیتی 2-1 وست هم؛جان استونز(68) : سانتر ارسال از سوی ریاض محرز در محوطه جریمه وست هم به جان استونز رسید و این مدافع با یک شوت سرکش دروازه وست هم را باز کرد.

– تیم های بایرن مونیخ و کلن در چارچوب هفته بیست و سوم بوندسلیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری پرگل بایرنی ها به پایان رسید.
اریک ماکسیم چوپوموتینگ – 18 (بایرن مونیخ): لروی سانه بعد از حرکتی انفرادی، توپ را به گورتسکا رساند و او با ارسالی دقیق، باعث شد تا چوپوموتینگ با ضربه سر گل اول میزبان را به ثمر برساند.
روبرت لواندوفسکی – 18 (بایرن مونیخ): پاس کاری لواندوفسکی و گورتسکا با حرکت تماشایی گورتسکا همراه بود و او سپس توپ را به لواندوفسکی رساند تا برتری بایرن مونیخ به 2 گل برسد.
الیس سخیری – 49 (کلن): روی ناهماهنگی مدافعان بایرن مونیخ، سخیری به توپ رسید و با ضربه ای چیپ، اختلاف را به یک گل رساند.
روبرت لواندوفسکی – 65 (بایرن مونیخ): توماس مولر تنها لحظاتی بعد از ورود به بازی، پاسی زمینی به لواندوفسکی داد و مهاجم بایرن مونیخ گل دوم خودش را به ثمر رساند.
سرژ گنابری – 82 (بایرن مونیخ): ارسال زمینی لوکاس هرناندز را سرژ گنابری با ضربه ای زمینی به گل چهارم بایرن مونیخ تبدیل کرد.
سرژ گنابری – 86 (بایرن مونیخ): بریس گنابری با هت تریک گورتسکا در پاس گل همراه شد. این بار ارسال دقیق گورتسکا را گنابری با ضربه سر تور دروازه کلن چسباند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید