خبر فوری

پیگیری ارتقای دادگاه‌های بخش در بستک و پارسیان به دادگستری در دیدار جباری با سخنگوی قوه قضاییه

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان و عضو هیأت رییسه فراکسیون حقوق‌دانان مجلس امروز با اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه دیدار کرد.ن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، احمد جباری درباره دیدار امروزش با غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های ویژه قوه قضاییه در دوره جدید آن برای گسترش عدالت در جامعه و ایجاد رضایت‌مندی در میان مردم، پیگیر ارتقای دادگاه‌های بخش در بستک و پارسیان به ادارات دادگستری شدم.

وی افزود: اگر چه وقوع جرم و شمار تشکیل پرونده‌های قضایی در شهرهای غرب هرمزگان به نسبت پایین است و در دوره جدید فعالیت دستگاه قضایی نیز گام‌های خوبی برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی صورت گرفته اما ایجاد دادگستری‌های شهرستان‌های بستک و پارسیان یک مطالبه مردمی است تا تمامی فرآیندهای قضایی در همان شهرستان‌ها صورت گیرد.

عضو هیأت رییسه فراکسیون حقوق‌دانان مجلس همچنین عنوان کرد: در این دیدار از تلاش‌های خوب دادگستری هرمزگان در پیگیری حقوق عامه، پیگیری سریع مسائل و مشکلات مردم، روحیه مردمی رییس کل و دادستان‌ها، تسریع در صدور آرای پرونده‌های قضایی و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌ها به طور ویژه پیام قدردانی مردم استان را منتقل کردم و امیدواریم که این روند با قدرت و جدیت ادامه یابد.

جباری با بیان این که درباره اهمیت حل و فصل مسائل و مشکلات کوچک مردم که در قالب پرونده‌های قضایی در محاکم مطرح است و ضرورت رسیدگی عادلانه و همه‌جانبه به پرونده‌ها و ایجاد رضایت‌مندی از سطوح پایین امورات مردم تا کلان‌ترین آنها در دیدار با آقای اسماعیل بحث و تبادل نظر شد و ایشان ضمن قول مساعد در زمینه جلوگیری از تقلیل محاکم قضایی بستک و پارسیان، از روحیه نمایندگان مجلس یازدهم در پیگیری امور و مشکلات مردم نیز قدردانی کردند و مقرر شد تا درخواست توجیهی ارتقای چارت قضایی دو شهرستان بستک و پارسیان تهیه و به ریاست قوه قضاییه ارسال شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید