خبر فوری

دعوت امام جمعه بندرلنگه از صاحب‌نظران دارای برنامه برای کاندیداتوری شوراها

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: امروز رسما از تمام صاحب نظران و کسانی که برنامه‌ای برای حل مشکلات و طرح، چشم‌اندازی و پیشنهادی دارد، توانی در خود می‌بیند خصوصا جوان‌ها وانسان‌های بانشاط و سرزنده بیایند کاندید بشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، حجت‌السلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: از همه مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و جوانان به‌خاطر بزرگداشت کم‌نظیر میلاد امیر المومنین (ع ) در شهرها و روستاها ی مختلف شهرستان اعم از لنگه، کنگ و چارک و روستاهای مختلف تشکر می‌کنم ان‌شاالله که با آمادگی بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر خود را برای اعیاد پیش رو خصوصا عید میلاد امام زمان (ع) آماده کنیم.

وی افزود: سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام  الله علیها عقیله بنی هاشم را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم تمام دنیا اساتید رشته مدیریت عالم باید بیایند مدیریت، خصوصا مدیریت بحران را در دانشگاه زینب کبری فرا بگیرند اما  حیف و صد حیف که ما این گنج نهان را داریم ولی هیچ بهره‌ای از آن  نمی‌بریم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: ۱۴ اسفند،  پنج شنبه آینده روز احسان و نیکوکاری است که طرح معروف کمیته امداد به نام جشن نیکوکاری به انجام می‌رسد،  سیره مستمر پیشوایان دینی ما درک نیازمندان جامعه و همدردی، هم‌گامی،  هم‌نشینی با آنها و توجه به نیاز آنها بوده و هست و ما هم پیروان همان پیشوایان دینی هستیم و باید در شرایطی که امسال مسئله کرونا تعطیلی بسیاری از  مشاغل را بدنبال داشته، به فکر هم باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا اضافه کرد: این اموال را باید بگذاریم و تنها برویم معلوم نیست بعد از من و شما کسی از اموال ما خیر بکند برای ما یا نه. پس بیاییم ازاین فرصت استفاده کنیم و با شرکت در جشن نیکوکاری شادی خود را در آستانه سال نو با نیازمندان جامعه تقسیم کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: کرونای جهش یافته یا انگلیسی متاسفانه بدتر از نوع قبل وارد کشور شده و ۱۱۲ نفر در ایران به آن مبتلا شدند که مع الاسف ۹ نفر از این عزیزان از شهرهای همجوار با بندرلنگه هستند، عزیزان من شوخی بردار نیست باید بپذیریم این واقعیت را که این ویروس هست و جهان را عاجز کرده و راهی غیر از رعایت نداریم. من از اکثر مردم شهرستان که رعایت می‌کنند و ماسک می‌زنند تجمعات غیر ضروری را برگزار نمی‌کنند تشکر می‌کنم اما بر اساس گزارشاتی که مسولان عزیز می‌دهند در خیلی از روستاها عزیزان رعایت خیلی از پروتکل‌های بهداشتی را نمی‌کنند و لذا مشاهده می‌کنیم تعداد قابل ملاحضه‌ای از روستاها در استان ما و اطراف ما قرنطینه شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: در محضر پروردگار از همگان دعوت میکنم که این مساله را جدی بگیرند و مخصوصا در آستانه عیدنوروز و تعطیلات  واقعا دید و بازدید‌ها را تعطیل کنید و اگر از اقوام تماس گرفتند بگویید، نیایند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: ایران بعد از  سالها اجرای خود خواسته و داوطلبانه پروتکل الحاقی را بر اساس قانون انقلابی و شجاعانه مجلس شورای اسلامی که سه ماه به طرفین برجامی مهلت داده بود که اگر آنها به تعهداتشان در رفع  تحریم‌ها اقدام کردند ایران هم این طرح داوطلبانه را ادامه خواهد داد وگرنه تعطیل می‌کند آنها هیچ اتفاق مثبتی رقم نزدند و در روزهای گذشته ایران این اجرای داوطلبانه ی پروتکل الحاقی را تعطیل کرد.

مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران استان قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر در فرمایشات خود اشاره  فرمودند که نه اروپایی‌ها و نه آمریکایی‌ها هیچ‌کار مفیدی انجام ندادند و لذا استکبار فقط گنده گویی می‌کند و این اقدام کشورمان بسیار بجا و شجاعانه بود. غافل بودند از اینکه ایران اسلامی بیش ازاین به آنها امتیاز نخواهد داد و در احقاق حقوق ملت خودش دیگر بیشتر از این کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید