خبر فوری

علاج مشکلات کشور در انتخاب نیروی کارآمد است

هرمزبان – امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه بر برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و انتخاب نیروی کارآمد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده برگزاری انتخابات پرشور را یکی از مطالبات رهبر انقلاب دانست و ادامه داد: ایشان در حالی که شور و حضور انقلابی مردم را موجب امنیت کشور و پس زدن دشمنان می دانند، علاج مشکلات کشور را در گروی انتخاب نیروی کارآمد عنوان کردند.

وی افزود: ما در برخی از مقاطع از حق انتخاب خود به درستی استفاده نکردیم و ضرباتی که در دوران بنی صدر متوجه ما شد، نتیجه انتخاب بد ما بود؛ بنابراین باید انتخابی انجام دهیم که در پرتو گروه های سیاسی و قبیله ای نباشد.

حسن زاده با ااشاره به پایان ضرب الاجل ایران به کشورهای اروپایی گفت: امروز همه صاحب نظران قبول کردند که مصوبه نظارت راهبردی تحت نظارت رهبر انقلاب اقدامی هوشممندانه و بازدارنده بود، اما آنچه در این میان اهمیت دارد این است که در برابر دشمن یک صدای واحد شنیده شود و دولت و مجلس باید در موضوع برجام یک صدا و هماهنگ باشند.

وی تاکید کرد: ما براساس آموزه های دینی و قرآنی به تعهدات خود عمل می کنیم اما اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند بر اساس همان آموزه های توافق نامه ها را دور خواهیم ریخت

امام جمعه کیش در ادامه با بیان این که در کیش خیران بسیاری حضور دارند گفت: در جزیره مدیریت جامعی بر کارهای خیر وجود ندارد و در این زمینه نیاز به مدیریت یکپارچه کارهای خیر داریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده همچنین به گرانی مواد غذایی اشاره کرد و  گفت: گرانی مواد غذایی بسیار بیشتر از سایر اقلام بوده است و تامین مواد غذایی برای قشر آسیب پذیر جامعه دشوار شده است که امیدوارم مسئولین در این زمینه وارد عمل شوند و تدبیری بیندیشند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید