خبر فوری

حرف های عجیب فکری در جلسه با بازیکنان؛ تا من باشم به شما پول نمی دهند!

هرمزبان – در حالیکه اخبار ضد و نقیضی از جلسه شب گذشته هیئت مدیره استقلال مخابره می شود اما در نهایت محمود فکری در پست خود ابقا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در حالیکه استقلال تا قبل از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر امید اول قهرمانی نیم فصل بود، اما شکست بدموقع برابر سپاهان و پس از آن، پیروزی های پرسپولیس در دو بازی باقیمانده اش باعث شد که تیم فکری نه تنها رنگ قهرمانی نیم فصل را نبیند بلکه به رده سوم نیز سقوط کند. سقوطی که باعث شد هواداران استقلال به شدت علیه او جبهه بگیرند. پس از این بازی بود که هواداران استقلال با حضور در تمرینات تیم نسبت به عملکرد آبی پوشان و کادرفنی معترض شده و خواستار تغییراتی بر روی نیمکت تیم شدند. طی روزهای اخیر گزینه های زیادی برای جایگزینی فکری مطرح شد. از امیر قلعه نویی گرفته تا فرهاد مجیدی و الکس نوری، همگی نام هایی بودند که در فضای مجازی برای تصاحب نیمکت استقلال مطرح شده بودند.
شب گذشته جلسه هیئت مدیره برای تعیین تکلیف نیمکت تیم برگزار شد و در پایان خروجی این جلسه، ابقای محمود فکری و ادامه حضور او در جمع آبی پوشان بود. فکری که تقریبا در اکثر هفته های لیگ بیستم تیم او جزو رتبه های بالای جدول بود ولی هیچ گاه از سوی اکثریت هواداران استقلال حمایت نشد، اختلاف چندان زیادی با صدر جدول ندارد و جبران 4 امتیاز در طول 15 هفته باقیمانده به هیچ وجه غیرممکن نیست. با ابقای فکری در پست سرمربیگری استقلال، باید حرف و حدیث ها و شایعات پیرامون آینده کاری او کم شده تا تمرکز او و بازیکنان برای حضور پرقدرت در دیدارهای بعدی افزایش پیدا کند. دامن زدن به انتقادات و زیر فشار قرار دادن کادرفنی، تنها باعث می شود در بازی های بعدی امتیازات بیشتری از دست برود و فاصله استقلال با صدر جدول نیز بیشتر شود.
همانگونه که اعضای هیئت مدیره استقلال یک فرصت دیگر به محمود فکری داده اند، از سوی دیگر برای حل مشکلات تیم او نیز باید تلاش کنند. مشکلات مالی، دریافت حقوق معوقه و جذب بازیکنان جدید مسائلی است که می تواند روحیه از دست رفته بازیکنان استقلال را بازگرداند و به تقویت تیم نیز کمک کند. امروز بازیکنان استقلال که از هیات مدیره باشگاه به شدت دلخور هستند در پایان تمرین، جلسه ای یک ساعته با محمود فکری برگزار کردند. بازیکنان استقلال از اینکه باشگاه توجهی به پرداخت مطالبات آنها نمی کند، دلخور هستند چرا که قرار بود در جلسه هیات مدیره آبی ها در مورد پرداخت پول آنها هم صحبت شود اما در عمل فقط قرار شد میلیچ مطالباتش را دریافت کند تا به ایران برگردد.
این موضوعی است که بازیکنان استقلال را به شدت از 2 عضو هیات مدیره دلخور کرده و آنها در صحبت با محمود فکری پیگیر وضعیت خود شدند. بازیکنان می گویند هیات مدیره به ما قول داده بود در اولین جلسه درباره تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان تصمیم گیری شود. شنیدیم در این جلسه یک ساعته فکری به بازیکنان استقلال گفته مشکل هیات مدیره با او است و تا او سرمربی باشد بازیکنان پولی دریافت نمی کنند. او همچنین به بازیکنان گفته اگر لازم باشد استعفا می کند تا بازیکنان به پول های شان برسند که البته این مساله با مخالفت شاگردانش روبرو شد.
بازیکنان در این جلسه به محمود فکری گفته اند قصد اعتصاب دارند تا صدای اعتراض آنها به گوش اعضای هیات مدیره استقلال برسد. سرمربی استقلال تلاش کرد بازیکنانش را از این کار منصرف کند. آبی پوشان می گویند ما به هواداران قول دادیم برای سربلندی آنها دست به هر کاری بزنیم اما قرار نیست هیات مدیره به وظایف خودش عمل نکند و فقط ما در بدترین شرایط و بدون حمایت و پشتیبانی پاسخگو باشیم. بازیکنان از گوشه و کنار شنیده اند دو عضو هیات مدیره در جلسه دیشب گفتند با شرایط فعلی خبری از پول نیست و آنها خیلی هنر کنند بتوانند میلیچ را به تهران برگردانند تا کمی صدای اعتراض هواداران بخوابد. این موضوعی است که به گوش بازیکنان استقلال رسیده و شرایط استقلال را به حالت بحرانی در آورده است.
پیش از شروع فصل قرار بود باشگاه استقلال مبلغ قرارداد مهدی قائدی را مثل وریا غفوری و عارف غلامی افزایش دهد و این بازیکن قرارداد خود را برای مدت طولانی تمدید کند اما با گذشت چند ماه از شروع فصل، هنوز این اتفاق رخ نداده و این موضوعی است که باعث شده ستاره جوان استقلال قهر کند و سر تمرین نرود. اما روشی که این بازیکن برای اعتراض انتخاب کرده، بسیار عجیب است. او در بحرانی ترین شرایط ممکن استقلال را رها کرده و حاضر نیست در تمرین شرکت کند، موضوعی که نه به نفع این باشگاه است، نه به نفع خودش.
این موضوعی است که در درجه اول به استقلال ضربه می زند و در درجه دوم به مهدی قائدی، بازیکنی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت، بی تردید با غیبت یک هفته ای در تمرین آمادگی اش را از دست می دهد و قبل از هرچیز خودش از این اتفاق ضرر می کند. البته این موضوع یک بار دیگر نشان می دهد نه مدیران استقلال و نه اعضای کادر فنی به هیچ عنوان توانایی جمع کردن حاشیه های تیم را ندارند که اگر خلاف این موضوع بود، بازیکنی مثل قائدی در تمرینات شرکت می کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید