خبر فوری

«کرونا» مانع از سفر تیم فوتسال بانوان رودان به اهواز شد

رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان از عدم حضور تیم فوتسال بانوان هیات رودان در اهواز به دلیل شرایط وخیم کرونایی این شهر خبر داد.

محمد زاهدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور طبق برنامه ساعت ۱۱ صبح روز جمعه هشتم اسفند ماه تیم هیات فوتبال رودان در اهواز میهمان ملی حفاری این شهر است.

وی ادامه داد: از یک هفته قبل برای حضور این تیم در اهواز و رویارویی با ملی حفاری برنامه ریزی شده بود، اما از ابتدای هفته با رصد اخبار متوجه شرایط وخیم کرونا در استان خوزستان و شهر اهواز شدیم.

زاهدی گفت: متاسفانه شرایط کرونا در مرکز استان خوزستان طبق اعلام مسوولان ستاد کرونا آن استان سیاه توصیف شده که قطعا یک تهدید جدی برای سلامت هر فردی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: قطعا سلامت بازیکنان و اعضای تیم در اولویت قرار دارد و به هیچ عنوان نمی توان در این باب سهل انگاری کرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای هفته مکاتبات لازم از سوی هیات فوتبال شهرستان با فدراسیون فوتبال جهت تعیین تکلیف انجام این بازی با توجه به شرایط کرونایی حاد اهواز انجام شد اما علی رغم وصول نامه در فدراسیون هیچ پاسخی رسمی به این مکاتبات از سوی فدراسیون تاکنون داده نشده است.

وی تصریح کرد: بعد از عدم دریافت پاسخ رسمی و کتبی از سوی فدراسیون در جهت حفظ سلامت بازیکنان تصمیم به عدم حضور در اهواز گرفتیم.

زهدای خاطرنشان ساخت:  به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم حاضر به برگزاری این مسابقه در هر تاریخ دیگری غیر از این روزهای سیاه استان خوزستان و اهواز هستیم چرا که باید سلامت ورزشکاران اولویت اول و آخر باشد.

انتهای پیام /۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید