خبر فوری

حمایت احمد مددی از کادر فنی استقلال تا پایان فصل/ با وجود توافق با باشگاه، غیبت قائدی در تمرینات همچنان ادامه دارد

هرمزبان – احمد مددی کادر فنی استقلال را تا پایان فصل حمایت می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، شایعاتی زیادی مبنی بر اخراج محمود فکری از استقلال اطراف باشگاه مطرح شد. کادرفنی استقلال این روز ها هم از سوی هواداران و هم از سوی کارشناسان فشار و انتقادات زیادی را تحمل می کند و بخشی از هواداران استقلال معتقدند کادرفنی استقلال باید تغییر کند و محمود فکری نمی تواند این تیم را پس از چندین سال قهرمان لیگ کند. در این بین هم شایعه شده بود که هیات مدیره استقلال به فکری اولتیماتوم داده اند و دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان و فولاد می تواند آخرین حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال باشد اما در اتفاقی جالب احمد مددی امروز در پاسخ به سوال خبرنگار که خطاب به او گفت فعلا از کادرفنی حمایت می کنید، گفت:
فعلا، واژه درستی نیست، تا انتهای فصل از محمود فکری حمایت می کنیم و این کادرفنی را استقلالی ترین کادرفنی فصول اخیر استقلال خطاب کرد.
با این تفاسیر احمد مددی اگر بخواهد روی حرفش ایستادگی کند باید بدون توجه به نتایجی که قرار است در بازی های بعدی استقلال مقابل مس رفسنجان و فولاد رقم بخورد از این کادرفنی حمایت کند و در صورت شکست استقلال در بازی های آینده کادرفنی این تیم تغییری نکند.
مدیرعامل استقلال در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خاطرنشان کرد: بودوروف بازیکن سال های قبل و بی کیفیت استقلال بوده که الان ضررش به تیم خورده و پنجره نقل و انتقالاتی مان بسته شده است. مبلغ هم مبلغ کمی نیست؛ در تلاش هستیم که با پرداخت آن پنجره را باز کنیم.
مددی در مورد قهر قایدی تصریح کرد: هیچ بازیکنی بزرگتر از استقلال نیست. همه جا گفته ام که آقای قایدی پسر استقلال است تا  1402 با استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد احترام بگذارد. ما هم تلاش می کنیم که بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود. در دوره مدیریت قبلی قول هایی به قایدی داده شده که ذهن این بچه را به نوعی مشوش کرده اند. ما جلساتی برگزار کردیم و در حال رفع موضوع هستیم و جای نگرانی نیست.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص فسخ قرارداد میلیچ گفت: خیر او قراردادش را فسخ نکرده است! تمام تلاش بنده و اعضای هیات مدیره این است که مبلغی که برای بازگشت میلیچ نیاز است را تامین کنیم که انشالله برگردد.
از طرفی با توافقاتی که میان مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تهران و مدیران این باشگاه صورت گرفت، قرار شد قایدی از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند. مهدی قائدی، مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تهران پس از نشست با مدیران این باشگاه، قرار شد از امروز  و پس از یک هفته دوری در تمرینات تیمش حاضر شود. پیش از این قرار بود در قرارداد این بازیکن اصلاحاتی انجام شود که در جلسه بین قائدی و مدیران استقلال این امر میسر شده  است. مهدی قائدی تا سال 1402 با استقلال قرارداد دارد و طبق قانون باید در تمرینات تیمش حضور پیدا کند.
قهر مهدی قایدی از استقلال، 9 روزه شد. در فوتبالی که همه مناسباتش شفاف باشد، قهر و دلخوری بازیکنان با بهانه‌های مضحکی مثل سرماخوردگی رفع و رجوع نمی‌شود اما در فوتبال ایران اصل بر «لاپوشانی» است. به محض وقوع هر بحران، ابتدا شایعات تکذیب می‌شود، بعد از آن توجیه‌های کودکانه‌ای مثل سرماخوردگی مطرح می‌شود و وقتی بعد از چند روز بهانه‌ها بی‌اثر می‌شوند، تازه نوبت به تأیید زمزمه‌هایی است که از ابتدا مطرح بوده: «مهدی قایدی از رقم ناچیز قراردادش در مقایسه با سایر بازیکنان تیم دلخور است.»
آنچه درباره قایدی و استقلال به وجود آمده، متعلق به «نیمه تاریک فوتبال» است. از آن مسائلی که معمولاً در رسانه‌ها مطرح نمی‌شود اما زیر پوست تیم‌ها و در رگ‌های رختکن در جریان است. بازیکنی که مؤثر و محبوب است و تیم روی کاکل او می‌چرخد، خواهان دستمزد بیشتری است. مدیرعامل استقلال با اظهار تأسف از افزایش نامتعارف رقم قرارداد برخی از بازیکنان، معتقد است: «در دوره قبلی قرارداد مهدی قایدی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده بود.»
به نظر می‌رسد احمد مددی دروغ نمی‌گوید. گفته می‌شود قرارداد ستاره شماره 10 استقلال از 850 میلیون تومان به محدوده 1.5 تا 2 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده اما در تیمی که بعضی بازیکنان به مراتب کم‌ اثرتر، قراردادهای 6 میلیاردی بسته‌اند، رقم 2 میلیارد برای قایدی دل‌انگیز و جذاب نیست. این یک وضعیت پیچیده است که برای مقابله با آن، ظاهراً راه‌حل کم هزینه‌ای در دسترس نیست.
از یک‌سو مهدی قایدی مهم‌ترین استعداد حال حاضر استقلال است و نمی‌شود رفتاری مشابه با سجاد آقایی با او داشت. از سوی دیگر، مؤثرترین عنصر هجومی تیم در یک سال و نیم گذشته، حاضر نیست بدون اصلاح قرارداد و افزایش دستمزد، به تمرینات بازگردد. ظاهراً نهادهای نظارتی، مدیران باشگاه را از تکرار اتفاقی که در آغاز فصل تحت عنوان «اصلاح قرارداد» افتاده، منع کرده‌اند و دو مرحله مذاکرات احمد مددی با مدیر برنامه‌های قایدی هم بی‌نتیجه به پایان رسیده.
تمرین روز پنجشنبه استقلال با صحبت‌های محمود فکری و تبریک بابت روز مرد به بازیکنان و اعضای کادرفنی آغاز شد. در ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به حفظ توپ در فضای کوچک پرداختند. مرور یک تاکتیک دفاعی و تهاجمی در فضای کوچک و زمین کامل بخش بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر صمد مرفاوی اجرا شد. بازی فوتبال در نیمه زمین بین دو تیم سبز و نارنجی آیتم بعدی تمرین بود و در نهایت تمرین امروز با سرد کردن بدن ها به پایان رسید. مهدی قائدی و داریوش شجاعیان در تمرین امروز غایب بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید