هالند اولویت رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی/ امباپه، بازیکن مورد علاقه زیدان

هرمزبان – ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، هر دو می خواهند برای رئال مادرید بازی کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در مادرید، مدیران باشگاه در حال حاضر استراتژی های مختلفی را برای جذب همزمان هر دو ستاره جوان در تابستان پیش رو بررسی می کنند اما در این میان اولویت با ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی دورتموند است. به نقل از جوزپ پدررول، رئال مادرید کیلیان ام باپه را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو می بیند و ارلینگ هالند را هم به عنوان جانشین کریم بنزما در نظر گرفته اند. هنوز مشخص نیست که این تیم توانایی خرید هر دو ستاره را در تابستان پیش رو داشته باشد یا نه، چرا که به وضعیت اقتصادی تیم در پایان فصل بستگی خواهد داشت.
یکی از برنامه های رئال مادرید برای تأمین هزینه های خرید این دو بازیکن، فروش بازیکنانی مثل گرت بیل، مارسلو و ایسکو است و حتی گفته می شود که رئال مادرید با جدایی آنها به صورت رایگان هم مشکلی ندارد، چرا که می خواهد از شر دستمزد بالای این بازیکنان خلاص شود. طبق ادعای رسانه های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، ظاهراً انقلاب دیگری در ترکیب رئال مادرید در راه خواهد بود و مدیران باشگاه در این خصوص اتفاق نظر دارند و از این رو قطعاً یکی از میان ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه جذب خواهند شد.
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار شنبه شب تیمش مقابل وایادولید که در ورزشگاه خوزه زوریا برگزار خواهد شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان گفت: اگر از حالا به فکر بازی چهارشنبه شب باشیم، اشتباه کرده ایم. روز شنبه یک بازی در لالیگا داریم و این مهم ترین پیشآمد برای ماست. مترکز هستیم و هفته فوق العاده ای داشته ایم، بنابراین حالا وقت آن است که تمام چیزهایی که تمرین کرده ایم را در زمین به نمایش بگذاریم.
از بیرون، همیشه صحبت هایی در مورد بازیکنانی که به رئال مادرید می آیند می شود. اینجا رئال مادرید است و همیشه چنین صحبت هایی مطرح می شود، و هیچوقت پایانی نخواهد داشت. ما اینجا فقط روی تیم خود کار می کنیم، و روی بازی های پیش رو تمرکز کرده ایم چون در برنامه روزمره خود به اندازه کافی چیزهایی برای فکر کردن داریم و به مسائل دیگر توجه نمی کنیم.
ام باپه و هالند؟ خواهیم دید. آنها دو بازیکن بسیار خوب هستند. مثل مسی، کریستیانو و نیمار… و خیلی از بازیکنان با استعداد دیگر. آنها خیلی جوان هستند و نشان می دهند که بازیکنانی برای حال و آینده هستند. کدامیک را ترجیح می دهم؟ به این سوال جواب نخواهم داد.
ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی باشگاه دورتموند مورد توجه باشگاه های زیادی در سراسر اروپا قرار گرفته است. به نقل از کریستین فالک از بیلد، در صورتی که دورتموند در فصل جاری موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، کار بسیار سختی برای حفظ ارلینگ هالند در تابستان آتی خواهد داشت. اخیرا این مهاجم نروژی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همواره خواهان بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. باشگاه های منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، منچستریونایتد و رئال مادرید به جذب او علاقه دارند.
برکسی پوشیده نیست که ام باپه و هالند از اهداف تابستانی رئال در پنجره نقل و انتقالات هستند. هر دو مهاجم با وجود سن کم در حال درخشش در تیم های خود هستند و رئال مادرید دوست دارد که هر دوی آنها را در تیم خود ببیند اما اگر این بازیکنان با ارقامی منطقی در دسترس نباشند، آرزوی مدیران و هواداران رئال مادرید محقق نخواهد شد. به عبارتی دیگر، رئال مادرید در تابستان پیش رو قرار نیست برای خرید هیچ بازیکنی دست به کارهای دیوانه وار بزند و این قانون شامل ام باپه و هالند نیز می شود. هازارد آخرین خرید بزرگ رئالی ها در چند سال اخیر بوده است. آنها در سال 2019 برای خرید این بازیکن بلژیکی دست به کار شدند و خرید او چیزی در حدود 160 میلیون خرج داشت. خرید هازارد برای رئالی که تمام تمرکز مالی خود را روی ساخت ورزشگاه جدیدش گذاشته است، خیلی گران تمام شد. رئال در سال 2019 وامی به ارزش 575 میلیون یورو با بازپرداخت 30 ساله و بهره 2.5 درصد گرفته است و در سال 2020 نیز 160 میلیون دیگر وام گرفت.
به همه اینها بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را نیز اضافه کنید. رئال نیز از این شرایط اقتصادی بد مستثنی نبوده است و شنیده ها حاکی از این است که کرونا چیزی در حدود 91 میلیون  از درآمد این باشگاه را کاهش داده است. با وجود تمام این شرایط، رئال مجبور است از برخی هزینه های خود کم کند و این موضوع روی خریدهای پیش روی باشگاه هم قطعا تاثیر خواهد گذاشت.
فلورنتینو پرز از سال 2017 به دنبال جذب ام باپه است اما در حالی که به نظر می رسید توانسته این بازیکن را جذب کرده است، مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. حالا ام باپه یک بار دیگر در دسترس است اما این بار رئال مادرید توان جذب او را ندارد. باشگاه پاریسی قیمت 200 میلیون یورو را روی مهاجم خود گذاشته است و همین موضوع باعث می شود تا جذب ام باپه در تابستان امسال برای رئال غیرممکن شود. در حال حاضر رئالی ها امیدوارند ام باپه قرارداد خود را تمدید نکند و در سال 2022 به طور رایگان به تیم اسپانیایی بپیوندد.
از نظر اقتصادی، خرید هالند برای رئال منطقی تر است. رئالی ها انتظار دارند دورتموند برای فروش مهاجم نروژی خود 90 میلیون یورو طلب کند اما باید کمیسیون مینو رایولا را نیز در نظر گرفت و به نظر می رسد رئالی ها باید 20 میلیون دیگر فقط برای رایولا کنار بگذارند و این یعنی خرید هالند بیش از 100 میلیون برای رئال خرج خواهد داشت. حقیقت این است که باشگاه در حال حاضر به این فکر می کند که یوویچ و ماریانو که در برنامه های زیدان نیستند را در قرارداد هالند بگنجانند تا بتوانند قیمت 90 میلیون یورویی درخواستی دورتموند را کاهش دهند. رئال مادرید به دنبال جذب هالند و ام باپه است اما این باشگاه نشان داده که همیشه مسائل اقتصادی را ارجح بر مسائل ورزشی دانسته است.اگر در نهایت قیمت های این دو بازیکن با دخل و خرج باشگاه جور نباشد، شاهد حضور ام باپه و هالند در سانتیاگو برنابئو نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید