خبر فوری

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج خلیج فارس معرفی شد

هرمزبان:با حضور معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی حکمی از سوی محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،مهران جلایی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  امروز در مراسم انتصاب مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به رسالت مهم رسانه ملی در هدایت افکار عمومی مردم گفت: رسانه ملی با همدلی و وحدت و همفکری و همراهی سبب  ارتقاء تفکر مذهبی در کشور می شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم افزود: شبکه استانی بایدکاملا در اختیار توسعه فرهنگ بومی و محلی هر استان باشد.نماینده ولی فقیه هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم در این مراسم با تشکر از زحمات مدیر کل پیشین صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: قرآن و اسلام بر خدمت رسانی به مردم تاکید کرده است.
آیت اله نعیم آبادی افزود: مسوولان در راس هر امری باید طبق توصیه اسلام کار را به بهترین و کاملترین نحو انجام دهند.
هاشمی نخل ابراهیمی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم درادامه این مراسم تقویت فرهنگ با کمک رسانه ملی  را تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و بر تقویت فرهنگ بومی و اصیل تاکید کرد.
در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس جمعی از مسولان استانی،فرماندهان نظامی و انتظامی و دو نفر از نمایندگان مجلس حضور داشتند.
در پایان این مراسم از زحمات شش ساله مدیرکل اسبق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس وحید کمالی تقدیر شد.
جلایی پیش از این به عنوان معاون سیمای مرکز اصفهان مشغول به  فعالیت بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
(لینک)
کد خبر: 394917

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید