خبر فوری

علاقه یوونتوس به جذب هالند/ جوردن هندرسون حدود یک ماه دور از میادین/ رئال مادرید، اولویت اول داوید آلابا

هرمزبان – آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، جوردن هندرسون، کاپیتان و هافبک انگلیسی باشگاه لیورپول در جریان بازی با اورتون از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد. به نقل از اتلتیک، میزان آسیب دیدگی جوردن هندرسون همچنان در حال ارزیابی است اما انتظار می رود که کاپیتان قرمزها حدود 4 تا 6 هفته به دور از میادین فوتبال باشد. این نگرانی وجود دارد که بیش از این تاریخ تعیین شده شاهد دوری هندرسون از میادین باشیم. با توجه به ماهیت مصدومیت از ناحیه کشاله ران، حتی این احتمال نیز وجود دارد که هندرسون تا پایان فصل جاری قادر به بازی کردن نباشد. به زودی همه چیز به صورت قطعی مشخص خواهد شد.
 
– اینتر برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز، روی دستمزد جدید با نماینده او به توافق رسیده و فقط توافق در مورد بند فسخ باقی مانده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، پس از مذاکرات مداوم بین نمایندگان لائوتارو مارتینز و مدیران اینتر در ماه قبل، طرفین روی دستمزد خالص 4.5 میلیون یورویی مهاجم آرژانتینی در قرارداد جدیدش به توافق رسیدند. مذاکرات بین آنها ادامه خواهد یافت تا در مورد بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد فعلی او تصمیم گیری شود. این بند فسخ در قرارداد جدید، یا بدون تغییر باقی خواهد ماند و یا اینکه رقم آن تغییر می کند اما احتمال حذف کردن آن نیز وجود دارد. پس از توافق روی بند آزاد سازی، به منظور تمدید قرارداد لائوتارو، فقط نشان داده شدن چراغ سبز از سوی مالکان چینی اینتر باقی خواهد ماند.
رومانو همچنین گفت بایرن مونیخ به لوسین آگومه، هافبک فرانسوی و جوان اینتر که به صورت قرضی در اسپتزیا بازی می کند علاقه دارد. در حال حاضر اینتر به دنبال مذاکره یا بررسی پیشنهاد ها برای فروش آگومه نیست زیرا به هافبک متولد 2002 خود باور دارد. اینتر که برای جذب آگومه 4,5 میلیون یورو (به علاوه پاداش) به سوشو پرداخت کرده بود، ارزش این بازیکن را کمتر از 15 میلیون یورو درنظر نمی گیرد. بایرن مونیخ نیز می داند در صورت اقدام خبری از تخفیف نخواهد بود. آگومه تا 2023 با اینتر قرارداد دارد و نراتزوری مجبور به فروش او نیست.

– آنخلینیو، دفاع چپ 24 ساله و اسپانیایی لایپزیش در مصاحبه با بیلد در مورد دورانی که در مورد رفتار پپ گواردیولا با او صحبت کرده است. آنخلینیو در این مصاحبه گفت: پپ، من و اعتماد به نفسم را نابود کرد. اعتماد به نفس همه چیز است. وقتی اعتماد مربی به خودتان را نداشته باشید، این روی همه چیز تاثیر می گذارد. پس از این که از آیندهوون به منچسترسیتی برگشتم، او با دو بازی تدارکاتی مرا قضاوت کرد و پس از آن دیگر به من هیچ فرصت واقعی ای نداد. سخت است که هر دو ماه یک بازی انجام دهی، به همین دلیل من در وهله اول از انتقال قرضی ام به لایپزیش خوشحال بودم و اکنون یک عضو ثابت و دائمی این باشگاه هستم. یک مربی [ناگلزمن] به من اعتماد به نفس داد و اجازه داد بازی کنم و دیگری این کار را نکرد. در لایپزیش، از روز اول به خودم اطمینان داشتم. باشگاه و مربی کمک فوق العاده ای به من کردند. اکنون خوشحالم که می توانم به صورت مداوم در لایپزیش بازی کنم.

– یک بیماری عفونی ویروسی باعث شده آلوارو موراتا نتواند در سطحی قابل قبول، فوتبال بازی کند. ماه گذشته بود که گفته شد آلوارو موراتا به بیماری آنفلوانزا دچار شده اما با گذشت مدتی نسبتا طولانی، همچنان موراتا نتوانسته به فرم خوبی بازگردد و پس از چند بازی ضعیف به خاطر بیماری، مجبور است چند روزی استراحت کند تا کاملا ریکاوری کند.
 چندین رسانه ایتالیایی گزارش داده اند دلیل فرم ضعیف و غش کردن آلوارو موراتا، مهاجم 28 ساله یوونتوس ابتلا به بیماری عفونی سیتومگالوویروس است. سیتومگالوویروس، یک ویروس از خانواده ویروس های هرپس است که مثل ویروس تبخال، از بدن بیرون نمی روند اما معمولا آسیب زا نیستند. علائم این ویروس می تواند مثل آنفلوانزا بروز کند اما در عرض سه هفته و بدون درمانی خاص، سیستم ایمنی بدن این ویروس را شکست می دهد. علائم این بیماری، درد عضلانی، خستگی و گلو درد است. معمولا این بیماری در نوزادان و کودکان خردسال که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بروز می کند و مشخص نیست موراتا چگونه به این ویروس آلوده شده است. با وجود بیماری، به خاطر کمبود بازیکن و ریکاوری نکردن پائولو دیبالا، آلوارو موراتا مجبور شد با بیماری برای یووه بازی کند. باشگاه یوونتوس نیز اعلام کرد آلوارو موراتا در تمرینات امروز باشگاه پیش از بازی مقابل هلاس ورونا در روز شنبه، شرکت نکرده چون در حال ریکاوری و استراحت در اثر ابتلا به بیماری ویروسی است. این تنها بیماری عجیب در اردوی یوونتوسی ها نیست. اخیرا آرتور ملو، هافبک یوونتوس هم به بیماری کلسیفیکاسیون، رسوب کلسیم مازاد در میان استخوان هایش مبتلا شده بود.

– هانسی فلیک، سرمربی موفق و پرافتخار بایرن مونیخ امروز 56 ساله شد؛ تولدی که با پیروزی 4-1 در خانه لاتزیو بسیار خوش یمن رقم خورد. در میان سرمربیانی که حداقل در 2 بازی در لیگ قهرمانان اروپا سرمربیگری کرده اند، هانسی فلیک بیشترین درصد برد را در تاریخ مسابقات به ثبت رسانده است. هانسی فلیک در 15 باری که در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت بایرن مونیخ نشسته، توانسته 14 برد و یک تساوی کسب کند؛ این یعنی فلیک 93% مسابقاتش در لیگ قهرمانان اروپا را برده است. در رتبه بعدی، لوئیس انریکه با 73 درصد پیروزی قرار دارد که فاصله او با فلیک بسیار زیاد است. آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس، دیتر هکینگ سرمربی سابق وولفسبورگ و یوپ هاینکس، سرمربی اسبق رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز در رتبه های بعدی بیشترین درصد برد در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.

– ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی باشگاه دورتموند مورد توجه باشگاه های زیادی در سراسر اروپا قرار گرفته است. به نقل از فابریتزیو رومانو، چندین باشگاه اروپایی از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، بارسلونا و رئال مادرید به جذب ارلینگ هالند ابراز علاقه کرده اند و این موضوع توسط مدیر برنامه او نیز تایید شده است. با این حال، تاکنون هیچ مذاکره پیشرفته‌ای میان هالند و سایر باشگاه ها صورت نگرفته است. یوونتوس همواره به جذب هالند علاقه داشته است اما اقدام بیانکونری برای جذب این مهاجم نروژی به آینده کریستیانو رونالدو بستگی دارد.
 
– قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ در تابستان امسال با این تیم به اتمام می رسد و او هفته گذشته رسما اعلام کرد بعد از سالها از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد. تیم های زیادی به دنبال جذب داوید آلابا هستند، اما به نظر می رسد رئال مادرید از بالاترین شانس بین تیم های خواهان این بازیکن برای جذب او برخوردار است.
اما شبکه اسکای هلند مدعی شد اخیرا ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای با داوید آلابا داشته و علاقمند به آگاهی از برنامه های این بازیکن برای فصل بعد بوده است. پی اس جی نیز یکی از تیم های علاقمند به جذب این مدافع باکیفیت است، اما داوید آلابا به ناصر الخلیفی اعلام کرده ابتدا قصد دارد با رئال مادرید مذاکره کند و علاقه دارد در صورت امکان راهی این تیم شود. البته پاسخ داوید آلابا به مالک قطری به طور قطعی منفی نبوده و او امکان مذاکره در آینده را باز گذاشته است. البته طبق ادعای این شبکه، بر خلاف شایعات هنوز توافقی قطعی بین داوید آلابا و رئال مادرید صورت نگرفته، اما روند مذاکرات به خوبی پیش برود و احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا کم نیست. در صورت عدم توافق با رئال مادرید در هفته های پیش رو، ممکن است فصل بعد شاهد حضور داوید آلابا در ترکیب پاری سن ژرمن باشیم.

– بعد از انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی، او خواهان این شد که تامی آبراهام بعد از گذراندن یک دوره قرضی فوق العاده موفق در استون ویلا به استمفوردبریج برگردد و از فصل 20-2019 برای آبی های لندن به میدان برود. مهاجم انگلیسی اتفاقاً بعد از حضور در چلسی خیلی زود توانست به یک مهره ثابت زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شود و گلزنی های پیاپی او در ترکیب این تیم باعث شد که نوید ظهور یک دیدیه دروگبای دیگر در استمفوردبریج به هواداران چلسی داده شود.
با این حال بعد از گذشت مدتی مصدومیت های پیاپی و عملکرد ناامید کننده تامی آبراهام، باعث شد که او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد و بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل کمتر از این ستاره انگلیسی بازی گرفته شده است. در همین رابطه اتلتیک مدعی شده که باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد و او را به خدمت بگیرد. در واقع همین موضوع باعث شده که تامی آبراهام خواهان جدایی از جمع آبی ها باشد زیرا او قصد ندارد به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود. این در حالی است که باشگاه چلسی نیز می تواند از پول فروش او بخشی از مبلغ خرید هالند را فراهم کند.

– اولیویه ژیرو، مهاجم 34 ساله و فرانسوی باشگاه چلسی تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از اتلتیک، تامی آبراهام، مهاجم جوان باشگاه چلسی علاقه‌ای به صحبت در رابطه با تمدید قرارداد خود ندارد زیرا آبی ها به جذب ارلینگ هالند علاقه مند هستند و وضعیت او را دنبال می کنند. قرارداد اولیویه ژیرو، دیگر مهاجم چلسی در پایان فصل جاری با این تیم به پایان می رسد و باشگاه های زیادی نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده اند. با این حال، این مهاجم فرانسوی امکان تمدید قرارداد یک ساله خود با چلسی را رد نمی کند و این احتمال وجود دارد که به زودی قرارداد او با آبی ها تمدید شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید