خبر فوری

احتمال جدایی یکی از دو دروازه بان استقلال در نیم فصل/ کنعانی‌زادگان آماده بازگشت به میادین

هرمزبان – آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرمربی و کاپیتان استقلال این روزها رابطه خوبی با هم دارند. وریا غفوری و محمود فکری این روزها به نفع استقلال با هم صلح کرده اند. اغراق نیست اگر بگوییم وریا غفوری و محمود فکری تا همین دو هفته پیش اصلا رابطه خوبی با هم نداشتند، از بازی با نساجی که غفوری بازی را نیمه کاره رها کرد تا اتفاق های بازی با سپاهان که باعث شد شائبه هایی در مورد کنار گذاشته شدن وریا غفوری به گوش برسد.
با این حال برگزاری یک جلسه با مدیران استقلال و البته سرمربی استقلال باعث شده وریا غفوری در روزهای گذشته با انگیزه متفاوتی در تمرین استقلال شرکت کند. او نه تنها این روزها کاملا با انگیزه است بلکه رابطه اش با فکری هم به کلی تغییر کرده است و در طول تمرین مدام با سرمربی تیمش صحبت می کند. بی تردید رابطه خوب بین فکری و وریا غفوری در نهایت به نفع استقلال تمام می شود و آبی ها می توانند راحت تر از این شرایط خارج شوند.

– مدافع میانی سرخپوشان که در بازی با فولاد و در برخورد با محمد قاسمی‌نژاد از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود، حالا کاملا بهبود یافته و احتمالا از بازی با سایپا می‌تواند در کنار سیدجلال حسینی قرار گیرد و زوج خط دفاعی قرمزها را تشکیل دهد. در این مدت کنعانی دیدار مقابل آلومینیوم، ماشین سازی، مس رفسنجان، تراکتور، پیکان و گل‌گهر را از دست داد و نکته جالب این که سرخ ها در پنج بازی موفق به کلین شیت شد و تنها در دیدار با حریف اراکی دو گل خورد. جانشین او در بازی هایی که پرسپولیسی ها کلین شیت کردند، کمال کامیابی نیا بود که درخشش ویژه ای را در خط دفاعی داشت و از این آزمون سخت، سربلند بیرون آمد.
با بازگشت او یحیی گل محمدی بار دیگر فرصت این را خواهد داشت که از کمال و سرلک در پست هافبک دفاعی بهره ببرد و نوراللهی را در خط حمله به کار گیرد؛ ترکیبی که در چند بازی مهم مورد استفاده قرار گرفت و نوراللهی نیز کم و بیش در این پست غیر تخصصی موثر عمل کرد.

– وینگر فصل گذشته نساجی مازندران به این تیم برگشت. به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی و فصل اخیر سپاهان، بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان مازندرانی پیوست. دهقانی فصل گذشته به‌صورت قرضی از سپاهان، در تیم نساجی مازندران حضور داشت که پس از نمایش قابل قبول، توانست به تیم ملی امید دعوت شود و در بازی‌های مقدماتی المپیک نیز عملکرد درخشانی داشت. وینگر ملی‌پوش نساجی در فصل اخیر مجدداً به سپاهان بازگشت و درنهایت در نیم‌فصل دوم بار دیگر به نساجی مازندران پیوست.

– روح الله سیف اللهی به سایپا پیوست. دو هفته پیش بود که روح الله سیف اللهی به همراه جلالی راد به صورت یکطرفه قرارداد خودشان را با باشگاه شهرخودرو که این روزها برخلاف سال های گذشته شرایط خوبی ندارد، فسخ کردند. حالا روح الله سیف اللهی که پیش تر بازی در تیم فوتبال پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد، با مدیران باشگاه سایپا به توافق رسید و با عقد قراردادی یکساله به عضویت نارنجی پوشان درآمد.

– بین رشید مظاهری و سیدحسین حسینی احتمالا در نیم فصل دوم یکی از جمع آبی پوشان جدا می شود. رشید مظاهری و سیدحسین حسینی نیم فصل است که برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال با هم رقابت دارند اما به جز یک مورد اختلاف که در هفته های ابتدایی فصل اتفاق افتاد، طرفین تا بدین جای کار رابطه حرفه ای با هم داشته اند. با این حال بعید است این 2 در نیم فصل دوم کنار هم باشند، از یک طرف مظاهری از وضعیت پرداختی باشگاه استقلال ناراضی است و باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده و از طرف دیگر حسینی هم از نیمکت نشینی های پیاپی خود راضی نیست و طبیعی است نمی خواهد این شرایط در نیم فصل دوم برای او ادامه داشته باشد.
اما آنچه احتمال جدایی یکی از این 2 بازیکن در نیم فصل را بیشتر می کند، پیشنهاد گل گهر سیرجان به هر دو نفر است چرا که امیرقلعه نویی از نمایش علیرضا حقیقی راضی نیست و قصد دارد یکی از 2 دروازه بان استقلال را به خدمت بگیرد. در این بین مدیران استقلال در تلاش هستند مشکل رشید مظاهری را حل کنند و طبیعی است در این شرایط احتمال جدایی سیدحسین حسینی از جمع آبی پوشان بیشتر است.

– جلسه معارفه داریوش یزدی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز (5 اسفند 99) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه و همچنین بازیکنان تیم، در مسجدسلیمان برگزار شد. محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در این جلسه اظهار داشت:
ان‌شاالله مثل نیم فصل اول بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و در پایان فصل با کمک بازیکنان و کادرفنی جایگاه تک رقمی به دست آوریم.
داریوش یزدی نیز عنوان کرد:
از کادرفنی قبلی تیم به خاطر رساندن تیم به جایگاه فعلی، قدردانی می کنم و ان شا‌الله تیم با حمایت مسئولان شهرستان و بازیکنان به جایگاهی واقعی اش برسد.

– سرمربی پیکان به دنبال تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم است و لیست مدنظر خود را به مدیران باشگاه پیکان داده که در میان اسامی مدنظر تارتار، نام مهاجم پرسپولیس به چشم می‌خورد. در این لیست بازیکنان در پست‌های مختلف حضور دارند که یکی از آن‌ها آریا برزگر است که هنوز نتوانسته نظر گل محمدی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند و به دنبال جدایی از پرسپولیس است. از این رو تارتار از مدیران پیکان خواسته شرایط حضور او را در جمع شاگردانش فراهم کنند.
اما موضوع اینجاست که باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال قرضی آریا برزگر است و مدیران پیکان به دنبال انتقال قطعی هستند و همین موضوع باعث شده تا این لحظه توافقی بین طرفین صورت نگیرد. گفتنی است امیر روستایی نیز بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی پیکان شد و باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا انتقال آریا برزگر هم به صورت قرضی باشد. حال باید منتظر بود و دید در نهایت باشگاه پیکان با انتقال قرضی آریا برزگر موافقت خواهد کرد یا نه.

– باشگاه تراکتور با انتقال میثم تیموری به استقلال مخالفت کرده است. میثم تیموری در لیگ هجدهم از استقلال جدا شد و به تراکتور پیوست اما حالا با گذشت دو فصل بعد از این اتفاق، دوباره آبی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرده اند. احمد مددی، مدیرعامل استقلال روز گذشته اعلام کرد این باشگاه برای به خدمت گرفتن میثم تیموری ابراز تمایل کرده تا همه چیز شکل رسمی تری به خود بگیرد.
باشگاه تراکتور در جواب اولیه خود به باشگاه استقلال با انتقال تیموری مخالفت کرده و اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال چه سیاستی برای جلب رضایت باشگاه تراکتور برای انتقال میثم تیموری در پیش خواهد گرفت.

– بابک مرادی بازیکنی است که به دلیل احساس درد در ماهیچه دو قلوی پایش چند روزی است در تمرین استقلال شرکت نمی کند و فعلا باید دور از میادین باشد. با این حال مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و او به زودی به تمرینات استقلال اضافه می شود تا خود را برای بازی با مس رفسنجان آماده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید