خبر فوری

مجاهدت‌های «انیس نقاش» برای همیشه ماندگار است

در پی درگذشت انیس نقاش مبارز برجسته و مجاهد متفکر و انقلابی لبنانی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از سپاه‌نیوز، در پی درگذشت انیس نقاش مبارز برجسته و مجاهد متفکر و انقلابی لبنانی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جانکاه مبارز برجسته و شهیر لبنانی مرحوم ” انیس نقاش” موجب اندوه و تأثر فراوان رهروان آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف گردید.

بی‌تردید مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های سترگ آن مجاهد نستوه، متفکر و انقلابی لبنانی، در صحنه بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و جوشش روح مقاومت و ایستادگی بین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی ضد صهیونیستی آشکار است، برای همیشه ماندگار و قطب نمای حرکت شیفتگان عزت، اقتدار و عظمت امت اسلامی خواهد بود.

پرواضح است که نام، یاد و کارنامه تابناک او که عمر پربرکت خود را از دوران جوانی تا هنگامه عروج آسمانی وقف دفاع از حق و حقیقت کرده بود و رسانه‌ای برای طنین انداز کردن صدای مظلومان عالم محسوب می‌شد، از حافظه تاریخی ملت‌های مسلمان منطقه محو نشدنی است

فقدان غم‌انگیز این متفکر و مجاهد خستگی‌ناپذیر را به خانواده مکرم، بازماندگان معزز و علاقه‌مندان استوار و ثابت قدم وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند نعیم و شکور برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم سوگواران صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید