شاهین مهر رودان بر سکوى قهرمانى ایستاد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات فوتبال جوانان هرمزگان که از چندى پیش با حضور هشت تیم در دو گروه آغاز شده بود با شناخت تیم هاى اول تا چهارم به کار خودش پایان داد.

 شهردارى، آبفا، گازو اروند در گروه الف و سهیلى جوان قشم، صنعت برق بندرعباس، شاهین‌مهر رودان و استقلال میناب در گروه ب با هم به رقابت پرداختند.

در پایان بازى هاى دور مقدماتى از گروه اول تیم هاى آبفا با 12 امتیاز و شهردارى با 10 امتیازواز گروه دوم تیم هاى سهیلى جوان و شاهین مهر رودان به مرحله نیمه نهایى راه یافتند.

در بازى هاى نیمه نهایى شهردارى بندرعباس در دو بازى رفت و برگشت با نتیجه مشابه سه بر یک سهیلى جوان قشم را شکست داد و شاهین مهر رودان در بندرعباس با آبفا دو بر دو مساوى کردو در رودان با سه گل آبفا را شکست داد تا در فینال با شهردارى بازى کند.

در بازى رده بندى آبفا با ترکیب محمد باقر رفیعى، اسماعیل پور درویش،محمد شنا درمان، محمد امین‌زارعى، امیر حسین‌صادقى، محمدرضا یاور، (80 سجاد رضایى)محمد صادق احمدى، فریدحبش پورى،شاهین نژاد اسماعیل، عنایت الله بوته (81 مظفر جوکار) و فرزاد هوتى (70 احمدرضا ذاکرى) وارد میدان شد.

براى سهیلى‌جوان قشم هم عبدالجلیل ایرانى، احمد ایمانى، محمد امین ملاحى، مسعود صیادى، محمد درخشان، (73 صادق پلاسى) صادق چاهونژاد، امیر اعتبارى، عبدالرحیم مرادى زاده، (61 محسن زرنگى) فاروق تاخره، فرزاد تاخره (85 حمید تاخره) و مالک چاهو نژاد بازى کردند.

آبفا که دستش از جام قهرمانى کوتاه شده بود آمده بود که حداقل عنوان سومى را از آن خودش کند از همان ابتدا بازى را هجومى شروع کرد و خیلى زود در دقیقه 11  توسط مرد اول تیمش عنایت الله بوته به گل رسید. در دقیقه 15 بوته یک باردیگر پایش به گل باز شد و برای بار دوم دروازه سهیلى جوان قشم را باز کرد. سهیلى جوان قشم در دقیقه 24 توسط امید اعتبارى یکى از گل‌هاى خورده را جبران کرد تا بازى در نیمه نخست دو بریک به سود آبفا به پایان برسد.

در نیمه دوم آبفا  در دقیقه 52 بازى به گل رسید و این بار فرزاد هوتى تور دروازه سهیلى‌جوان را لرزاند. فشار حملات آبفا تمامى نداشت و در دقیقه 75 عنایت الله بوته با به ثمر رساندن گل سوم خودش هنریک کرد تا آبفا در پایان نود دقیقه چهار بر یک برنده بازى باشد و عنوان سومى لیگ برتر فوتبال جوانان را از آن خودش کند.

بر گزار کننده بازى فینال لیگ برترجوانان هرمزگان دو تیم شهردارى بندرعباس و شاهین‌مهر رودان بودند.

محمد کریمى سرمربى شاهین مهر رودان در این بازى احمد رضا صالحى، محمد جواد نجفى،محمد دلاورى، عبدالمجید حدادى، حسن داورى، محمد امین سالارى، (88 محمد امین مویدى) محمد جواد خرمى، احمد حاجى زاده، (90 سهیل چمنى) احسان دهقانى پور، سعید سپهرى و رضا خورشیدى را به بازى گرفت.

حسن شراعى سرمربى شهردارى بندرعباس هم براى رویاروى با حریف رودانى خودش امید خنفرى، مهدى خجیر، فاضل سالارى، (62 علیرضا حسن زاده) محمد خوشرو،کاظم غلامحسینى، امیرشراعى، محمدحسینى‌نیا، ماشاءالله مبارکى پور، محمد امین حسن زاده، مهرزاد دهقانى و پارسا اقبالى فینى را به بازى فرستاد.

بازى با حملات شهردارى شروع شد و نارنجى پوشان بر بازى تسلط کامل داشتند. سفید پوشان رودانى که کاملا حواسشان به حملات وتاکتیک‌هاى حریف خود بودند اجازه هنرنمایى را به مهاجمان شهردارى نمى دادند. در دقیقه 20 بازى شهردارى مى توانست به گل برسد اما شوت بازیکن این تیم به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد نیمکت نشینان بلند شود.

در دقیقه 31 بازى بر خلاف جریان بازى تیم رودانى توسط سعید سپهرى به گل رسید تا نارنجى پوشان شهردارى با شکست نیمه نخست به رختکن بروند.

شهردارى براى جبران گل خورده با شروع نیمه دوم یکسره حمله شدو سفید پوشان شاهین مهر هم فقط به دفاع مى پرداختند والبته نیم نگاهى هم به ضد حمله داشتند. شاگردان شراعى در تیم شهردارى هر چه تلاش کردند نتوانستند سد دفاعى شاهین مهر را در 45 نیمه دوم بشکند و با همان تک گل که نیمه نخست پذیرفتند بازى را واگذار کردند تا شاهین مهر رودان قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان شود.

 در پایان این رقابت ها عنایت الله بوته با به ثمر رساندن 15 گل آقاى گل و فرید حبش بمپورى هر دو از تیم آبفا به عنوان فنى ترین بازیکن از سوى کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان انتخاب شد.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور قاسم رنجبریان دبیر هیات، على خواجه فینى نایب رئیس، محمد بارانى رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال برگزار شد و مدال و جام هاى قهرمانى به تیم هاى اول تا سوم اهدا شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید