خبر فوری

انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می‌یابد/حذف پست قائم‌مقامی بدون اخراج کارکنان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ادغام دو معاونت شهرداری درجهت ارتقاء انضباط اداری است، گفت: نهایت تلاش را انجام خواهیم داد که ذره‌ای آسیب به کارکنان از طریق این ادغام وارد نشود.

به گزارش خبرنگار شهری پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی در شهرداری تهران گفت:‌در برنامه سوم شهرداری که بهمن سال 97 به تصویب رسید شهرداری تهران موظف شد معاونت‌هایش را از 9 مورد به 6 مورد کاهش دهد و لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی در همین راستا است.

وی افزود: ادغام این دو معاونت در جهت ارتقاء انضباط اداری است و این اطمینان را می‌دهم تا با تعامل در شهرداری نهایت تلاش را انجام دهیم که ذره‌‌ای آسیب به  منافع کارکنان وارد نشود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پست‌های قائم‌مقامی را در شهرداری تهران حذف کردیم بدون اینکه کسی از شهرداری اخراج شود، گفت: در لایحه اصلاح ساختار شهرداری هم که رأی نیاورد گفته نشد که نیروی 60 هزار نفری شهرداری به 20 هزار نفر برسد.

رسولی با بیان  اینکه ادغام دو معاونت شهرداری جراحی بسیار جزئی است که عملا بیش از یکسال از انجام آن می‌گذرد گفت: مرکز پژوهش‌های شهرداری تهران مستقل از شهرداری موجودیت دارد بنابراین برای تکریم بخش پژوهش و جلوگیری از هدررفت منابع پژوهشی نباید به این پیشنهاد رأی داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید