خبر فوری

پیشنهاد افزایش سرمایه بیمه دی

روز گذشته (۴ بهمن) نامه هیئت مدیره بیمه دی به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه نماد «ودی» ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، هیئت مدیره بیمه دی نامه‌ی درخواست افزایش سرمایه نماد «ودی» را به مجمع عمومی فوق العاده سازمان اوراق بهادار ارسال کرد.

«پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه دی – نماد: ودی(ذودی)

موضوع:  پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور تامین مالی، اصلاح ساختار سرمایه و حفظ نسبت توانگری مالی سطح یک که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌ باشد.»

بر اساس نامه ارسال شده، از طرف هیئت مدیره بیمه دی درخواست شده است که سرمایه این نماد از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد افزایش یابد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید