خبر فوری

بارگذاری بازی‌های علوم شناختی در شبکه “شاد”

مدیر اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، توسعه بازی‌های علوم شناختی را از برنامه‌های جدید این ستاد نام برد و گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته بازی‌های علوم شناختی در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا دکتر علی نصرت در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی حوزه علوم شناختی که امروز به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به رویکردهای ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در زمینه توسعه فناوری‌های مرتبط، افزود: رویکرد ستاد توسعه علمی و زیر ساخت‌های نظری، آموزشی و نیروی انسانی بوده است، ولی با رشد قابل توجه علمی در این حوزه، این ستاد فاز جدیدی از حمایت‌ها را برای ارائه دهندگان فناوری‌های حوزه علوم شناختی آغاز کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تامین منابع مالی برای توسعه بازار این حوزه و ارائه خدمات به مشتریان، اظهار کرد: رسالت ستاد توسعه سرمایه دانشی است که شامل ۳ دسته “کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۷ سال”، “سالمندان بالای ۶۰ سال” و “آحاد جامعه” می‌شود.

نصرت، توسعه بازی‌های مرتبط با علوم شناختی را از برنامه‌های در دستور کار ستاد علوم شناختی نام برد و ادامه داد: بازی‌ها از بازار وسیع و جذابی برخوردارند و تقاضا برای آن‌ها زیاد است و از سوی دیگر استعدادهای خوبی در این زمینه در کشور داریم که بر اساس این زیر ساخت‌ها می‌توان اقدام به توسعه این بازار کرد.

مدیر اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، حمایت از رشد و شکل گیری گروه‌ها در سطح ملی و بین المللی، حمایت از بازی‌های خاص و ایجاد رویکردهای جدید، حمایت از بازی‌های در حوزه شناختی و حمایت از خریداران محصولات دانش پایه این حوزه را از برنامه‌های این ستاد در راستای تقویت فناوری این حوزه نام برد و یادآور شد: ما به دنبال توسعه بازارسازی بازی‌های علوم شناختی در سطح ملی و بین‌المللی هستیم؛ از این رو با شبکه شاد وارد مذاکره شدیم.

وی ادامه داد: در این مذاکرات موافقت شد تا بازی‌های سطح کودکان را در این شبکه بارگذاری کنیم تا کودکان بتوانند در اوقات فراغت از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید